اخبار داغ

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

دولت روحانی سلامت مردم را برای تصویب FATF گروگان گرفته بود/ ایران چگونه عضو سازمان شانگهای شد؟

دولت روحانی سلامت مردم را برای تصویب FATF گروگان گرفته بود/ ایران چگونه عضو سازمان شانگهای شد؟
حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی با بیان اینکه دولت روحانی سلامت مردم را برای تصویب FATF گروگان گرفته بود، جزئیات عضویت ایران در سازمان شانگهای را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با ارزیابی عملکرد دولت سیزدهم در مدت کوتاه تشکیل آن اظهار کرد: دولت فعلی ولایی بوده و در کنار آن قوه مقننه‌ای قرار دارد که نمایندگان آن هم انقلابی و در مسیر ولایت هستند.

وی با بیان اینکه وزرای دولت سیزدهم آرای بسیار خوبی از مجلس کسب کردند و با انگیزه فعالیت خود را ادامه می‌دهند، اضافه کرد: خوشبختانه در مدت کوتاه استقرار دولت سیزدهم وزرا اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند که از جمله آن واردات واکسن کووید ـ ۱۹ بوده که بسیاری از هموطنان واکسینه شدند و آمار مرگ و میر پایین‌تر آمد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از پزشکان، پرستاران و مدافعان سلامت در خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد: مدافعان سلامت به‌صورت شبانه‌روزی کار کرده و از جان مایه گذاشته‌اند و برای سلامتی مردم حتی جان خود را به خطر انداخته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
,
,
,
,

عضویت ایران در شانگهای ثابت کرد که بدون FATF هم می‌توان موفق بود

موسوی در بخش دیگری از گفت‌وگو با تهران‌نیوز به عضویت ایران در سازمان شانگهای اشاره کرد و در واکنش به ادعای دولت تدبیر و امید که شرط عضویت ایران در سازمان شانگهای را منوط به تصویب FATF کرده بود، مطرح کرد: البته اعضای دولت قبلی هم ایرانی بودند، اما متأسفانه دچار انحرافاتی شدند و خطاهایی از آن دولت سر می‌زد که بعضاً تعمدی بود، البته رسانه‌های نزدیک به دولت گذشته در تضعیف عضویت ایران در سازمان شانگهای کم‌لطفی می‌کنند.

وی افزود: عضویت ایران در سازمان شانگهای ثابت کرد که کشورمان بدون اینکه به تصویب FATF چشم داشته باشد می‌تواند براساس مراودات با دولت‌های همسایه و حتی اروپایی به سرمنزل مقصود برسد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رفع مشکلات مردم بدون FATF هم قابل انجام است، متذکر شد: البته برخی‌ها موضوع CFT را هم برای رفع مشکلات کشور مطرح می‌کنند که این اظهارنظرها برخلاف سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی است و مردم به هیچ عنوان این بهانه‌ها را نمی‌پذیرند.

موسوی با تأکید بر اینکه فرمایش مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است و همه باید از ایشان تبعیت کنیم، یادآور شد: تصویب FATF، CFT و امثال آن به صلاح کشور نیست و عضویت ایران در سازمان شانگهای نشان داد که به نیازی به این مصوبه‌ها نداریم و مراودات خود را با دولت‌های همسایه و اروپایی به غیر از رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا ادامه خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از گفت‌وگو با آنا با تشریح جزئیات طرح تحقیق و تفحص از سوءمدیریت کرونایی دولت روحانی در مجلس شورای اسلامی تبیین کرد: به استناد ماده ۲۳۴ دولت تدبیر و امید ترک فعل کرده است. از سوی دیگر وقتی مصوبه‌ای از سوی مجلس به شورای نگهبان ارسال می‌شود و مورد تأیید این شورا قرار می‌گیرد و رئیس مجلس آن را برای اجرا به دولت ابلاغ می‌کند و در روزنامه رسمی کشور هم منتشر می‌شود دولت ملزم به اجرا آن است.

, عضویت ایران در شانگهای ثابت کرد که بدون FATF هم می‌توان موفق بود, عضویت ایران در شانگهای ثابت کرد که بدون FATF هم می‌توان موفق بود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

تصویب کلیات طرح تسهیل اشتغال در مجلس

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با این وجود دولت تدبیر و امید چندین بار از اجرای مصوبات مجلس سرباز زد و حاضر به پذیرش آن نشد و در واقع ترک فعل کرد.

موسوی با بیان اینکه پرونده تخلف دولت تدبیر و امید به قوع قضائیه ارسال شده است، ادامه داد: از قوه قضائیه درخواست میکنیم با قاطعیت تخلفات دولت قبلی را رصد کرده و با مرتکبین برخورد کند.

وی همچنین با اعلام تصویب کلیات طرح تسهیل اشتغال در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: امیدواریم دولت سیزدهم با اقتدار، توانمندی، ظرفیت بالا، وزرای توانمند و باهوش در راستای تأمین کالاهای اساسی و رفع مشکلات معیشتی مردم گام‌های جدی‌تری بردارد، چراکه رضایت مردم از نمایندگان مجلس رضایت خداوند را در پی دارد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی درباره درخواست یکی از نمایندگان از قوه قضائیه برای محاکمه حسن روحانی به دلیل سوءمدیریت و وارد کردن خسارات به کشور عنوان کرد: پرونده به قوه قضائیه ارسال شده و در انتظار نتیجه از سوی این قوه هستیم و فردی که به کشور خسارت وارده کرده، باید محاکمه شود.

انتهای پیام/

, تصویب کلیات طرح تسهیل اشتغال در مجلس, تصویب کلیات طرح تسهیل اشتغال در مجلس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه