اخبار داغ

کارشناس مذهبی مطرح کرد؛

اعتماد به غرب یعنی تکیه بر عصای پوسیده دشمن/ مدافعان سلامت؛ تکرار جلوه‌های ایثار

اعتماد به غرب یعنی تکیه بر عصای پوسیده دشمن/ مدافعان سلامت؛ تکرار جلوه‌های ایثار
حجت الاسلام کاظمی گفت: اعتماد به غرب یعنی ما به تعبیر مقام معظم رهبری پای استوار و محکم خود را رها کنیم و عصای پوسیده دشمن را به دست بگیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: ما همیشه شروع دفاع مقدس را جشن می گیریم نه پایان دفاع مقدس را؛ این به این معنی است که هنوز دفاع ادامه دارد و هیچ وقت پایانی نخواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حجت الاسلام کاظمی ادامه داد: یک وقتی دفاع مقدس بوده و وقتی دیگر، دفاع از فرهنگ و حرم اهل بیت (ع) بوده و حالا دفاع از سلامت مردم است و این دفاع ادامه دارد. به همین دلیل هیچکدام از این ها تفکیک پذیر نبوده و در راستای هم هستند و تا زمانی که نیاز باشد سپاه، بسیج، نیروهای انقلاب و ... در دفاع از انقلاب و مردم شریف ایران در هر زمینه و جبهه ای حضور خواهند داشت و از مردم و مملکت دفاع خواهند کرد. 
,
 
,
وی افزود: به جهت اینکه در هر دفاع و در هر عرصه ای که وارد می شویم با نام خداوند وارد می شویم و مقدس است با نام اسلام و به اسم دین وارد می شویم اگر می بینیم که سایر دفاع ها ناتمام یا نیمه تمام است و یا مقدس نیست برای این که برای هوای نفس و مطامع دنیا است نگاه دنیوی به آن وجود دارد، اما چون در هر زمینه که وارد می شوند نگاه، نگاه خدایی است و خدا محوری حرکت می کنند باعث شده که جاودان و ماندگار باشد. 
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: اعتماد به غرب یعنی ما به تعبیر مقام معظم رهبری پای استوار و محکم خود را رها کنیم و عصای پوسیده دشمن را به دست بگیریم.
,
 
,
حجت الاسلام کاظمی گفت: متأسفانه این اتفاق در ۸ سال گذشته افتاد و تقریبا ما را زمین گیر کرد، با گذشت تقریبا ۴۰ روز از دولت مردمی و انقلابی می بینیم که  هیچ معادلاتی در دنیا تغییر پیدا نکرده است اما در کشور ما حرکت های جهادی مثل ورود واکسن و عضو شانگهای شدن اتفاق افتاد که نشان دهنده این است که حرکت ما باید انقلابی باشد و نگاه مان باید درونی باشد روی پای خودمان بایستیم و آن اتفاقاتی که در آن ۸ سال افتاد همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند درس عبرت برای ما و برای آینده است. 
,
 
,
وی در پایان خاطرنشان کرد: آرزوی توفیق برای مقام معظم رهبری دارم که این سکان را در دست داشته باشد. اگر امنیت و آرامش می خواهیم اگر یک کشور مستقل و خوب می خواهیم همیشه باید دشمن را بشناسیم و آمادگی مقابله با دشمن را در هر زمینه و جبهه ای داشته باشیم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه