اخبار داغ

تاکید رئیس جمهور بر بهره برداری سریع از سد کنجانچم

تاکید رئیس جمهور بر بهره برداری سریع از سد کنجانچم
آیت الله رئیسی گفت: یکی از کارهای مهم ما این است که سد کنجانچم تکمیل شود و در در ظرف شش ماه آینده بر اساس اعلام مسئولان کار شود که مردم از ثمرات این سد بهره مند شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، آیت الله "سید ابراهیم رئیسی"، صبح امروز در بازدید از سد کنجانچم واقع در شهرستان مهران با توضیحات کارشناسان و مهندسین این پروژه، در جریان مزیت‌ها و اهداف احداث و تکمیل این سد و نیز اجرای طرح سامانه‌های انتقال و شبکه‌های آبیاری و زهکشی مناطق گرمسیری استان ایلام قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار , ایلام بیدار ,

رئیس جمهور در بازدید از سد کنجانچم در شهرستان مرزی مهران از توابع استان ایلام، گفت: کاری که در سد کنجان چم انجام شده است اگر رها شود خسارات جدی به بار می‌آورد.

,

آیت الله سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: غیر از عدم پیشرفت کار، کارهایی که در این سد انجام شده است آنها هم دچار فرسودگی می شود و سرمایه ما از بین می رود.

,

وی افزود: حتما یکی از کارهای مهم ما این است که سد کنجان چم تکمیل شود و در ظرف شش ماه آینده بر اساس اعلام مسئولان کار شود که مردم از ثمرات این سد بهره مند شوند.

,

رئیس جمهور یادآور شد: به مردم وعده هایی در مورد این سد داده شده است و تاخیر در تکمیل این سد، می تواند موجب کاهش سرمایه اجتماعی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه