اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان کردستان:

عاملان نشر اکاذیب در شهرستان دیواندره دستگیر شدند

عاملان نشر اکاذیب در شهرستان دیواندره دستگیر شدند
سردار آزادی از دستگیری ۲ مدیر گروه صفحات مجازی در شهرستان دیواندره که اقدام به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی کرده بودند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار علی آزادی در تشریح این خبر اظهار داشت: با دریافت شکایت تعدادی از شهروندان و برخی از دستگاه های خدمات رسان مبنی بر نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی؛ بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیم های ویژه ای برای رسیدگی به این پرونده در سطح انتظامی استان و شهرستان دیواندره تشکیل شد .
,
 
,
سردار آزادی بیان داشت: کارشناسان پلیس فتا با رصد و تلاش شبانه روزی و با انجام اقدامات تخصصی؛ ۲ نفر از مدیران صفحات مجازی در شهرستان دیواندره را که اقدام به نشر اکاذیب کردند شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در عملیات ضربتی دستگیر شدند.
,
 
,
فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه هر دو صفحه مجازی متهمان مسدود و مستندات آن به مراجع قانونی ارسال شد، تصریح کرد: پلیس با کسانی که اقدام به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی می کنند برابر قانون قاطعانه برخورد می کند و شهروندان نیز می بایست اخبار دریافتی را از منابع موثق و قابل صلاحیت دریافت نمایند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه