اخبار داغ

رزمنده دفاع مقدس مطرح کرد؛

فاصله گرفتن از سبک زندگی دفاع مقدس؛ حربه رسانه ای دشمن

فاصله گرفتن از سبک زندگی دفاع مقدس؛ حربه رسانه ای دشمن
علی جمالی گفت: امروز کمی از سبک زندگی دفاع مقدسی فاصله گرفته ایم و این حربه دشمن است و این کار را با جنگ رسانه ای انجام داده است لذا باید هشیار باشیم که در دام رسانه ای غرب دستاوردهای دفاع مان را از دست ندهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رزمنده دفاع مقدس در گفتگو با "تیتریک" گفت: در این ایام باید به این پرسش پاسخ دهیم که چه اتفاقی باعث شد تا ملتی که تازه انقلاب کرده و در درون انسجام کاملی ندارد و با مشکلات و موانع متعددی روبرو است توانست در میدان نبرد با مستکبران پیروز شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی جمالی ادامه داد: ضرورت بازخوانی حوادث و اتفاقات دوران دفاع مقدس نه به عنوان یک جریان تاریخی بلکه به جهت استمرار حرکتی است که از دیروز شروع شده، بسیار مهم است.
,
 
,
وی افزود: جهان با تمام تجهیزات فوق پیشرفته نظامی در برابر ما ایستاد اما ما دشمن را با قدرت الهی، عنایت امام عصر(عج)، رهبری امام(ره) و جان‌فشانی رزمندگان با همه قوا و تجهیزات زمین‌گیر کردیم و نگذاشتیم دشمن به اهداف شوم خود برسد.
,
 
,
این رزمنده بیان کرد: دفاع ما یک دفاع مقدس بود زیرا برای زورآزمایی با دشمن و کشورگشایی نجنگیدیم بلکه برای حفظ اسلام، عزت، دین و حرمت شیعه و دفاع از انقلاب جنگیدیم.
,
 
,
جمالی گفت: آنچه مهم است که هر سال در هفته بزرگ داشت دفاع مقدس به آن پرداخته شود درس ها و آثاری است که آن دوران برای ملت ما داشت و دارد. آثاری که به تعبیر رهبر معظم انقلاب مثل گنج است و ما باید استخراج و فرآوری کنیم و به دیگران منتقل کنیم  تا دشمنان با تحریف و انحراف و ایجاد شبهه این گنیجینه ارزشمند را از ما می گیرد.
,
 
,
وی ادامه داد: استقامت و پایداری و فرهنگ شهادت طلبی بود که دفاع مقدس را ماندگار کرد و دنیا را وادار به کرنش و تکریم ایران کرده است. این جنگ نابرابر با مقاومت کم ‌نظیر مردم ایران، در تاریخ جهان ماندگار شد.
,
 
,
این رزمنده بیان کرد: از تجارب فرهنگی که در دوران دفاع  بدست آمد مهار سبک زندگی تجملی و اشرافیگری و ترویج ساده زیستی و قناعت بود این سبک زندگی انفلابی و مقدسی بود که در آن دوران ما توانستیم در بحران جنگ پیروز شویم.
,
 
,
جمالی در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز کمی از سبک زندگی دفاع مقدسی فاصله گرفته ایم و این حربه دشمن است و این کار را با جنگ رسانه ای انجام داده است لذا باید هشیار باشیم که در دام رسانه ای غرب؛ دستاوردهای دفاع مان را از دست ندهیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه