اخبار داغ

موسوی مقدم: پیشرفت شبکه‌های استانی کاملا محسوس است/ رحمتی: نیازمند همراهی همه هستیم

موسوی مقدم: پیشرفت شبکه‌های استانی کاملا محسوس است/ رحمتی: نیازمند همراهی همه هستیم
قائم مقام رسانه ملی گفت: شکوفایی و ارتقاء کمی و کیفی شبکه‌های استانی و معاونت امور استان‌ها امری کاملا محسوس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیین معارفه دکتر محمد مهدی رحمتی سرپرست این معاونت با حضور قائم مقام رئیس رسانه ملی و همچنین مدیران صف و ستاد معاونت امور استان ها به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به صورت,

حجت‌الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم در این جلسه با اشاره به توسعه شبکه های استانی اظهار کرد: خوشبختانه در پنج سال گذشته با سیاستگذاری و ریل‌گذاری مناسبی  که برای توسعه شبکه شما و شبکه‌های استانی صورت گرفته است شاهد پیشرفت همه جانبه معاونت امور استان‌ها هستیم.

,

وی افزود: این پیشرفت‌ها حاصل تلاش همه مدیران معاونت به ویژه دکتر دارابی است که نقشی تعیین‌کننده داشت.

, دارابی,

قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه شکوفایی و ارتقاء کمی و کیفی شبکه‌های استانی و معاونت امور استان‌ها امری محسوس است گفت: در حال حاضر مراکز استانی رسانه ملی بسیار متفاوت از قبل فعالیت می‌کنند و همکاری نزدیکی با شبکه‌های سراسری دارند که نشان از ظرفیت بسیار بالای آنهاست.

,

موسوی مقدم با بیان اینکه برای برداشتن گام‌های بلند، باید مسیر در پیش گرفته در معاونت امور استان‌ها تداوم داشته باشد گفت: دکتر رحمتی سرپرست جدید معاونت هم ویژگی‌های بسیار برجسته‌ای دارد که جوانی و تجربه توأمان، از جمله آنهاست.

,

وی با اشاره به اقدامات رحمتی در بسیج سازمان خاطرنشان کرد: 130 گروه تولیدی در بسیج رسانه ملی ایجاد شده که همه آنها در حال تولید برنامه هستند، با مدیریت دکتر رحمتی کارهای بسیارخوبی در بسیج صدا و سیما آغاز شده و حالا این مدیر توانمند با انگیزه بالا و شناخت از مشکلات و ظرفیت‌های مراکز، عهده‌دار مسئولیت معاونت امور استان‌ها شده است.

, بسیج, بسیج رسانه,

برای تداوم موفقیت ها نیازمند همراهی همه هستیم

,

محمد مهدی رحمتی سرپرست معاونت امور استان‌های صدا و سیما هم در این جلسه با اشاره به تجربه همکاری با بسیاری از مدیران و دست اندرکاران این معاونت در گذشته عنوان کرد: مراکز استانی رسانه ملی با زحمات همین مجموعه به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌اند و نظم ساختاری پیدا کرده‌اند.

, خوبی,

وی افزود: فقدان حضور مدیر برجسته‌ای مانند دکتر دارابی با ویژگی‌های خاصی که داشت، قطعا برای رسانه ملی دشوار است اما تلاش خواهیم کرد با استفاده از تجارب گذشته و توانمندی جمع حاضر، خلأهای موجود را پُر کنیم.

,

سرپرست معاونت امور استان های رسانه ملی با اشاره به جایگاه ایران اسلامی و سازمان صدا و سیما اظهار کرد: این پیشرفت ها و موفقیت‌ها به واسطه خون شهدا و برکات انقلاب اسلامی حاصل شده است.

,

وی ادامه داد: آنچه در معاونت امور استان‌ها به دست آمده نتیجه تلاش شبانه روزی  مدیران کل مراکز و همکارانشان و همچنین مدیریت عالی معاونت است.

,

سرپرست معاونت امور استان ها تصریح کرد: برای تداوم این امر و نیز تحول در عملکرد معاونت امور استان‌ها و شبکه های استانی نیازمند همراهی همه مدیران و برنامه‌سازان در سراسر کشور هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه