اخبار داغ

۲۶ مرکز واکسیناسیون کرونا در پایتخت افتتاح شد

۲۶ مرکز واکسیناسیون کرونا در پایتخت افتتاح شد
۲۶ مرکز واکسیناسیون خودرویی و سیار با حضور علیرضا زاکانی شهردار پایتخت و اعضای شورای شهر تهران، امروز (جمعه) با هدف خدمت‌رسانی به جامعه هدف راه‌اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این مراکز واکسناسیون شامل ۱۳ مرکز ثابت، سه مرکز خودرویی و ۱۰ مرکز سیار است که به صورت نمادین یکی از آنها در خیابان قلعه مرغی محله زمزم راه اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در آیین بهره برداری از این مراکز گفت: ساماندهی کمک های مومنانه، مشارکت در اجرای طرح شهید سلیمانی، شکل گیری طرح سلامت یار، تجهیز نقاهتگاه ها، ارایه خدمات خاص در بهشت زهرا(س) و تزریق حدود ۲ میلیون دُز واکسن در مراکز زیر پوشش و مدیریت شهرداری، از جمله اقدامات مدیریت شهری تهران در این زمینه است.

,

علی نصیری اعلام کرد: پویشی از سه شنبه هفته گذشته در تهران برای واکسیناسیون همه شهروندان بالای ۱۸ سال تا ۱۰ مهر آغاز شده است و لازمه تحقق آن تزریق روزانه بیش از ۷۰۰ هزار دُز واکسن بود.

,

نصیری اضافه کرد: از همین رو مسئولیت ایجاد ظرفیت تزریق ۳۰۰ هزار دُز واکسن در این پویش را شهرداری پایتخت بر عهده گرفت.

,

وی افزود: در همین ارتباط ۱۳ مرکز ثابت، سه مرکز خودرویی و ۱۰ ون تجهیز شده برای واکسیناسیون سیار پیش بینی شده است تا گروه های آسیب پذیر، معتادان متجهار، پاتوق های مصرف مواد مخدر و سالماندان فاقد توانایی مراجعه به مراکز واکسیناسیون، زیر پوشش این طرح قرار گیرند.

,

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به راه اندازی پویشی در شهرداری پایتخت اظهار داشت: این پویش در شهرداری تهران با شعار "تهران دوباره جان می گیرد" در حال اجراست.

,

نصیری اضافه کرد: با شروع دوره جدید مدیریتی از اهدافی که به شکل راهبردی در راس برنامه ها اعلام شد، برداشتن بار کرونا از دوش دولت در شهر تهران بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه