اخبار داغ

فرمانده سپاه رشتخوار:

دفاع مقدس فرهنگ ما نمی‌توانیم دوران طاغوت را، به فرهنگ ما می‌توانیم مبدل کرد

دفاع مقدس فرهنگ ما نمی‌توانیم دوران طاغوت را، به فرهنگ ما می‌توانیم مبدل کرد
نامور گفت: در زمان طاغوت به طوری عمل شده بود که فرهنگ ما نمی‌توانیم در دل ملت ما رسوخ کند، اما در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با دستان خالی فرهنگ ما می توانیم را اجرایی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حمیدرضا نامور فرمانده سپاه رشتخوار ظهر امروز در جمع نمازگران نماز جمعه با تسلیت ایام اربعین سید و سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ۸ سال دفاع مقدس دوران نورانی است که در کتاب قطور تاریخ انقلاب اسلامی هم اوج عزت و افتخار و هم درس اموز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه بیان داشت: ۸ سال دفاع مقدس که در حقیقت جنگ احزابی بود، با شعار نه شرقی و نه غربی در کشور عزیزمان به پیروزی رسید، تمام دنیا پشت صدام جمع شدند و جنگ عظیمی بر علیه ملت و انقلاب ما راه انداختند تا شاید جلوی این انقلاب مردمی را بگیرند، اما غافل از اینکه خدا با ما بود و تا خدا نخواهد اتفاقی نخواهد افتاد.

,

فرمانده سپاه رشتخوار با تاکید بر اینکه دفاع مقدس برای ما فواید فراوانی داشت، اذعان داشت: یکی از مهمترین فواید دوران دفاع مقدس حفظ و تقویت روحیه انقلابی و حرکت در قشر جوان و نوجوان ما بود، امروز درسی که نسل های اینده ما از دفاع مقدس می آموزد این است که دفاع مقدس ما انقلاب ما را  به نحوی به دنیا صادر کرد.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی دیگر از فواید دفاع مقدس این بود که ما را در دفاع از هویت دینی و انقلابی متحد کرد، یادآور شد: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس این را اثبات کردند اینکه در چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس ماه شعار ما مقتدریم را به عرصه اوردیم و در توییتر ترند اول شده است و به میدان امده نشان دهنده اقتدار انقلاب و دفاع مقدس ما است.

,

نامور با تاکید بر اینکه یکی دیگر از فواید دفاع مقدس تزریق روحیه خود باوری به نسل جوان کشور است، تصریح کرد: در زمان طاغوت بیش از ۴۰ هزار مستشعار امریکایی در بدنه نظامی ما قرار داشتند که اجازه آموزش و استفاده از امگانات نظامی را به دیگران نمی دادند، اما رزمندگان دفاع مقدس با دستان خالی هر انچه در اختیار می گرفتند از ان استفاده کردند، در زمان طاغوت به طوری عمل شده بود که فرهنک ما نمی توانیم در دل ملت ما رسوخ کند اما در دوران دفاع مقدس رزمندکان اسلام این مسئله را که ما می توانیم را اجرایی کردند.

,

وی در رابطه با اقتدار امروز جمهوری اسلامی، افزود: امروز ارتش دلاور ما ۴۵ هزار کیلومتر در ابهای ۳ اقیانوس جهانی و نفتکشهای ایرانی در جلوی چشم رژیم سهیونیستی از کانال سوئز نفت به لبان منتقل می کنند.

,

فرمانده سپاه رشتخوار با اشاره به اینکه امروز باید کمک کنیم که سبک و روش زندگی شهدا در زندگی فرد، فرد جامعه جاری و ساری شود، یادآور شد: امروز ما هر چه از فرهنگ دفاع مقدس و شهدا بخواهیم در منش و رفتار، کار اداری، تعاملات اجتماعی و ... خود بهره بگیریم در سبک و سیره شهدای عزیز ما هست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه