اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه استان مطرح شد؛

اقتدار و عزت ایرانی در سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل/خیانت واشنگتن به پاریس نشان داد امریکا قابل اعتماد نیست

اقتدار و عزت ایرانی در سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل/خیانت واشنگتن به پاریس نشان داد امریکا قابل اعتماد نیست
نماز عبادی-سیاسی و دشمن شکن جمعه در کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  نماز عبادی-سیاسی و دشمن شکن جمعه در کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,   نماز عبادی-سیاسی و دشمن شکن جمعه در کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.,
,

گچساران:

, گچساران:,

حجت الاسلام حجازی، امام جمعه گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: از علائم ایمان حقیقی انسان ها اینکه انسان درتنگدستی یاری گر مردم‌باشد بسیار ارزشمند است، دیگری رعایت انصاف است و نکته سوم هم زکات علم است که باید تلاش کنیم همه دارای علم و آگاهی شوند.

,

وی افزود: درابتدای انقلاب نوپای ایران اسلامی دشمن به کشورمان هجوم برد و شرق و غرب عالم علیه کشورمان صف آرایی کردند اما ملت بزرگ ایران اسلامی درجنگ هشت ساله  به رهبری حضرت امام راحل مقابل دنیای استکبارایستادند وجانانه هم مقاومت کردند.

,


امام جمعه گچساران اظهار کرد: امروز خیلی از کشورهای عالم به اقتدار و عظمت ایران اسلامی صحه می گذارند و نظام سلطه امروز جرات عرض اندام مقابل ایران اسلامی را ندارد.

,
,


حجازی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند منطق استکبار ترور،زور و تجاوز است و این همان عین شر است،رئیس جمهور محترم چندروز قبل به صورت ویدئو کنفرانسی صحبت کردند که ایران اسلامی متفاوت از گذشته عمل خواهدکرد با اوج عزت و حکمت، ایران اسلامی را بشناسید و ایران کشور قدرتمندی است که منطق را می پذیرد و اماقلدری را به هیچ وقت نمی پذیرد.

,
,

وی افزود: آیت الله رییسی فرمودندکه اگر آمریکا می خواهد به بحث برجام برگردد مطمئن باشیدمذاکره برای مذاکره نخواهیم کردو مذاکره برای حل مشکلات و رفع تحریم هاست.

,


امام جمعه گچساران ادامه داد: آیت الله رئیسی بازهم فرمودند که  ما در بحث برجام به تعهدات مان عمل کردیم ولی آمریکا عهد شکنی کرد و در دوران کرونا حتی دارو را تحریم کرد ولی ما از کشورهای اولی بودیم که واکسن کرونا تولید کردیم.

,
,

وی افزود: رئیس جمهوری در نکته بعد فرمودند آمریکا از عراق و افغانستان بیرون نرفت بلکه اخراج شد و این هشداری برای اروپایی ها هم است و اگر جانفشانی های شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس نبود داعش الان همسایه مدیترانه ای شما اروپاییان بودچرا که ما شما را نجات دادیم و باید شاکر باشید و قلدری هم نکنید ماهستیم که این جهان را امنیت و آرامش می دهیم.

,


امام جمعه گچساران افزود:جناب رییس جمهور فرمودند با ظالم و ظلم درهرکجای دنیا سرسازش نداریم وآنچه که برای ما بسیار مهم است حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است و غیر از این به هیچ چیزی دیگری فکر نمی کنیم.

,
,

*************

, *************,

لنده:

, لنده:,

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.


وی گفت:ترویج فرهنگ حجاب وعفاف در جامعه یکی از نیازمندی های مهم در بطن خانواده و جامعه است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

امام جمعه لنده تصریح کرد: یکی از مهمترین علت های نابهنجاری ها در جامعه آسیب دیدن گوهره حیا در جامعه است و همین امر نیز باعث بی بندوباری می شود.

وی تاکیدکرد: دفاع مقدس، برای جمهوری اسلامی برکات ارزشمندی را به همراه داشته است که مهترین دستاورد گام اول انقلاب بود و در گام دوم نیز باید با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس نسبت به اجرایی کردن گام دوم انقلاب گام های اساسی برداریم.


محمودی اصل گفت: تحریف دفاع مقدس نشان از دست های پشت پرده ای است که می خواهند کار بزرگ رزمندگان اسلام را کوچک بشمارند و حتی کاری کنند که جانفشانی ها را نیز خیانت معرفی کنند.


وی گفت: خنثی کردن تجربیات رزمندگان برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب یک نمونه از تحریف های است که دشمنان دنبال می کنند که یک نمونه آن بحث چگونگی آغاز جنگ ایران و عراق است که با طرح همین شبهات به دنبال اجرایی کردن مقاصد شوم خود هستند.


امام جمعه لنده گفت: در فرهنگ تشیع شهادت طلبی به عنوان یک فرهنگ و روحیه مهم محسوب می شود که دشمنان همواره به دنبال تحریف این مسله هستند که هوشیاری خانواده ها را می طلبد.


وی گفت:آغاز ماه مهر وبازگشایی مدارس را به همه دانش جویان و دانش دوستان تبریک می گوییم و همه باید برای تعالی اندیشه های دینی و توجه به علم اندوزی باید به فراموشی سپرده نشود و آموزش ها در دوران کرونا از طریق مجازی دنبال شده است.


محمودی اصل تاکید کرد: امیدواریم شرایط در چندماه آینده عادی شود تا دانش آموزان بتوانند در سر کلاس های درس حاضر شوند که از تلاش همه معلمین و زحمتکشان حوزه علم قدردانی می کنیم.


وی گفت: اربعین حسینی، امسال با توجه به چالش کرونا باعث کاهش جمعیت برای پیاده روی شد ولی مردم عراق به خوبی این مسیر نورانی را با حضور باشکوه خود اجرایی کردند.


امام جمعه لنده گفت: دشمنان از شعار "لبیک یاحسین" و "حب الحسین یجمعنا" می ترسند و باید همه ما در کشور نسبت به این عزاداری ها را با محوریت فضای مجازی و حقیقی اجرایی کنند.


وی گفت: سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل نشانگر اقتدار ایران و بیان مواضع مقتدرانه و بیان کننده ارزش های انقلاب اسلامی بود.

خطیب جمعه لنده گفت: عضویت ایران در اجلاس شانگهای فصل نوینی در ارتباط به کشورهای منطقه است که بزرگترین اقدام در جهت دور زدن تحریم ها به یکی از بزرگترین پیمان های بزرگ جهان ورود کرد و برتحریم ها و فشارهای آمریکا سربلند بیرون آمد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

*************

, *************,

سوق:

, سوق:,

خطیب نماز جمعه سوق در خطبه های سیاسی عبادی این هفته با اشاره به اینکه  رییس جمهور در اجلاس سالانه عمومی سازمان ملل که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد ، سخنان هوشمندانه ای را مطرح کرد گفت: سخنان سنجیده ، پخته مبتنی بر عقلانیت و صداقت ، نشانگر عزت و حکمت و قدرت منطق ایران انقلابی در مقابل منطق کور قدرت پوشالی آمریکا بود .

, خطیب نماز جمعه سوق در خطبه های سیاسی عبادی این هفته با اشاره به اینکه  رییس جمهور در اجلاس سالانه عمومی سازمان ملل که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد ، سخنان هوشمندانه ای را مطرح کرد گفت: سخنان سنجیده ، پخته مبتنی بر عقلانیت و صداقت ، نشانگر عزت و حکمت و قدرت منطق ایران انقلابی در مقابل منطق کور قدرت پوشالی آمریکا بود . ,

حجت الاسلام کیانی اصل  با تاکید بر اینکه سخنان همان بود که از یک رئیس جمهور انقلابی انتظار میرفت، افزود:  رئیس جمهور در این سخنرانی در جایگاه یک انقلابی عدالتخواه و معترض به ظلم حداکثری بر ملت های مظلوم ، یک مطالبه گر صادق از حق محرومان و مستضعفان و یک راه حل دهنده دلسوز ظاهر شد.

, حجت الاسلام کیانی اصل  با تاکید بر اینکه سخنان همان بود که از یک رئیس جمهور انقلابی انتظار میرفت، افزود:  رئیس جمهور در این سخنرانی در جایگاه یک انقلابی عدالتخواه و معترض به ظلم حداکثری بر ملت های مظلوم ، یک مطالبه گر صادق از حق محرومان و مستضعفان و یک راه حل دهنده دلسوز ظاهر شد.,

وی با اشاره به اینکه دراین اجلای صدای انقلاب را به گوش جهانیان رساند، تصریح کرد:  به نمایندگی از مردم انقلابی ایران اسلامی از سخنان و مواضع مقتدرانه و مدبرانه رئیس جمهور و وزیر خارجه تشکر میکنیم و بر این باوریم که منطق مقاومت مبتنی بر عقلانیت و حکمت راهگشا خواهد بود.

, وی با اشاره به اینکه دراین اجلای صدای انقلاب را به گوش جهانیان رساند، تصریح کرد:  به نمایندگی از مردم انقلابی ایران اسلامی از سخنان و مواضع مقتدرانه و مدبرانه رئیس جمهور و وزیر خارجه تشکر میکنیم و بر این باوریم که منطق مقاومت مبتنی بر عقلانیت و حکمت راهگشا خواهد بود.,

کیانی اصل با تاکید بر این که مجلس، دولت و قوه قضائیه سه اقدام مهم برای کاهش فساد اقتصادی انجام دهند، بیان داشت: اول کار حذف امضاهای طلایی گام بزرگی در شفافیت بود، که البته در روز های اخیر فضاسازی های سنگینی علیه این طرح شد که بیشتر صاحبان همان امضاهای طلایی و انحصار طلبان اقتصادی هستند.

, کیانی اصل با تاکید بر این که مجلس، دولت و قوه قضائیه سه اقدام مهم برای کاهش فساد اقتصادی انجام دهند، بیان داشت: اول کار حذف امضاهای طلایی گام بزرگی در شفافیت بود، که البته در روز های اخیر فضاسازی های سنگینی علیه این طرح شد که بیشتر صاحبان همان امضاهای طلایی و انحصار طلبان اقتصادی هستند. ,

وی دومین گام را برگ سبز خودرو سند مالکیت عنوان و ادامه داد:  البته کانون سردفتران در برابر این ابلاغیه مقاومت کردند ، زیرا درآمد ۲هزار میلیارد تومانی را از دست میدادند .

, وی دومین گام را برگ سبز خودرو سند مالکیت عنوان و ادامه داد:  البته کانون سردفتران در برابر این ابلاغیه مقاومت کردند ، زیرا درآمد ۲هزار میلیارد تومانی را از دست میدادند .,

 امام جمعه سوق گفت:  انتشار صورت حساب های شرکت های دولتی ، هرچند در این هماهنگی لازم است و جای خرسندی و تقدیر دارد اما کافی نیست ، انتظار مردم ، هماهنگی و هم افزایی در میدان عمل و اقدام است .

,  امام جمعه سوق گفت:  انتشار صورت حساب های شرکت های دولتی ، هرچند در این هماهنگی لازم است و جای خرسندی و تقدیر دارد اما کافی نیست ، انتظار مردم ، هماهنگی و هم افزایی در میدان عمل و اقدام است .,

کیانی اصل افزود: عضویت ایران در شانگهای ، فصلی نوین در اعتلاف سازی راهبردی است .

, کیانی اصل افزود: عضویت ایران در شانگهای ، فصلی نوین در اعتلاف سازی راهبردی است .,

 وی تصریح کرد: اتفاق مهم یک پیروزی دیپلماتیک برای ایران انقلابی و افتخاری برای دولت سیزدهم در آغاز کار او است .

,  وی تصریح کرد: اتفاق مهم یک پیروزی دیپلماتیک برای ایران انقلابی و افتخاری برای دولت سیزدهم در آغاز کار او است . ,

کیانی اصل ادامه داد: طبیعی است آمریکا و صهیونیست ها و ارتجاع عرب از اتحاد و اتفاق منطقه ای بسیار عصبانی شدند ، چرا که این واقعه فصلی نوین در تکمیل اعتلاف سازی ایران و شکست بزرگ و راهبردی برای آمریکا و اسرائل است و فواید بسیار مهمی را برای کشورمان دارد .

, کیانی اصل ادامه داد: طبیعی است آمریکا و صهیونیست ها و ارتجاع عرب از اتحاد و اتفاق منطقه ای بسیار عصبانی شدند ، چرا که این واقعه فصلی نوین در تکمیل اعتلاف سازی ایران و شکست بزرگ و راهبردی برای آمریکا و اسرائل است و فواید بسیار مهمی را برای کشورمان دارد .,

وی بیان داشت:  تاثیرگذاری بیش از پیش ایران در معادلات امنیتی و اقتصادی منطقه ، کاهش فشار های اقتصادی غرب و غلبه بر تحریم های امریکا ، امکان فروش و صادرات کالاهای تولیدی ایران به بیش از سه میلیارد از جمعیت جهان ، همکاری های بانکی ، تقویت همکاری های دو جانبه ایران و چین و روسیه و همچنین کشورهای هندوستان از مزایای این توافق نامه است.

, وی بیان داشت:  تاثیرگذاری بیش از پیش ایران در معادلات امنیتی و اقتصادی منطقه ، کاهش فشار های اقتصادی غرب و غلبه بر تحریم های امریکا ، امکان فروش و صادرات کالاهای تولیدی ایران به بیش از سه میلیارد از جمعیت جهان ، همکاری های بانکی ، تقویت همکاری های دو جانبه ایران و چین و روسیه و همچنین کشورهای هندوستان از مزایای این توافق نامه است.,

کیانی اصل به توافق نامه نظامی سیاسی امریکا و انگلیس با استرالیا، خنجری از آمریکا که به پشت متحدان دیرینه اش زد اشاره کرد و گفت:

, کیانی اصل به توافق نامه نظامی سیاسی امریکا و انگلیس با استرالیا، خنجری از آمریکا که به پشت متحدان دیرینه اش زد اشاره کرد و گفت: ,

رئیس جمهور فرانسه ضربه ی بسیار سنگینی از آمریکا خورد، و داستان عبرت آموز دلبستن به آمریکا و عواقب آن بار دیگر تکرار شد .

, رئیس جمهور فرانسه ضربه ی بسیار سنگینی از آمریکا خورد، و داستان عبرت آموز دلبستن به آمریکا و عواقب آن بار دیگر تکرار شد .,

وی افزود: خنجری که آمریکا به فرانسه زد ، نشان داد که حاکمان کاخ سفید پای منافعشان که به میدان بیاید به دوست دیرینه خودشان هم رحم نخواهند کرد ، چه رسد به اینکه عده ای خوش خیال در ایران گمان می کنند میشود در آمریکا به تفاهم و همکاری بر مبنای منافع مشترک رسید.

, وی افزود: خنجری که آمریکا به فرانسه زد ، نشان داد که حاکمان کاخ سفید پای منافعشان که به میدان بیاید به دوست دیرینه خودشان هم رحم نخواهند کرد ، چه رسد به اینکه عده ای خوش خیال در ایران گمان می کنند میشود در آمریکا به تفاهم و همکاری بر مبنای منافع مشترک رسید.,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه