اخبار داغ

ائمه جمعه استان کرمان در خطبه های نماز جمعه مطرح کردند؛

اعتمادسازی عمومی با تحقق عدالت و حضور مسئولان در بین مردم محقق می شود/ عضویت ایران در سازمان شانگهای فصلی نوین در ائتلاف سازی راهبردی است

اعتمادسازی عمومی با تحقق عدالت و حضور مسئولان در بین مردم محقق می شود/ عضویت ایران در سازمان شانگهای فصلی نوین در ائتلاف سازی راهبردی است
ائمه جمعه استان کرمان گفتند: اعتمادسازی عمومی با گسترش و تحقق عدالت و حضور مسئولان در بین مردم محقق می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ نماز جمعه این هفته در استان کرمان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

نرماشیر: اقتدار کشور را مدیون هفته دفاع مقدس هستیم

حجت الاسلام روح الله ایرانژاد با بیان اینکه اقتدار کشور را مدیون هفته دفاع مقدس هستیم، گفت: علت حراس دشمن از کشور ایران، ایستادگی و مقاومت است؛ چرا که دشمن از ایستادگی، ‌مقاومت و همبستگی ‌ملت ایران حراس دارد و  این عمل را در دفاع ‌مقدس دیده اند.

خطیب نماز جمعه شهرستان نرماشیر ولایت پذیری ملت را رکن اصلی پیروزی کشور دانست و اظهار کرد: علت پیروزی کشور در جنگ ‌تحمیلی ولایت‌پذیری ملت بود، مردم با ولایت بودند و به کمک نظام مقدس آمدند و دشمن را به زانو در آوردند.

وی خاطر نشان کرد: مهمترین راه ‌مبارزه با کرونا زدن‌ واکسن است و این مسئله یک وظیفه است که باید انجام‌ گیرد تا جامعه سلامت بماند و بنابراین مردم به شایعات گوش ندهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
, نرماشیر: اقتدار کشور را مدیون هفته دفاع مقدس هستیم, نرماشیر: اقتدار کشور را مدیون هفته دفاع مقدس هستیم,
,
,
,
,
,
,


بردسیر: اعتمادسازی عمومی با تحقق عدالت و حضور مسئولان در بین مردم محقق می شود

حجت الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر ضمن تسلیت اربعین حسینی گفت: اربعین روز ناکامی دنیازدگان و روز اعتلای  نام شهدای کربلا است.

وی افزود: حضور میلیونی عاشقان و زائران در روز اربعین و حتی در این ایام محدودیت و کرونا بیانگر عظمت مقام اباعبدالله ع و شهدای کربلاست که علی رغم همه ی تلاش های یزیدیان در طول تاریخ روز به روز بر جاذبه ی شهدای کربلا اضافه می شود.

امام جمعه بردسیر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره همه شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس را باید به عنوان یک مکتب نگاه کنیم، مکتبی که انسان ساز بود.

حجت الاسلام کرمانی بیان کرد: ما مدیون شهدا و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت و مقاومت هستیم که در مکتب و مدرسه دفاع مقدس پرورش یافتند و امروز هم ما باید از این مکتب برای رفع مشکلات الگو و بهره بگیریم.

وی پیروزی تیم ملی والیبال و موفقیت های مدال آوران را در المپیک و پارالمپیک به همه مردم ایران و خود این قهرمانان تبریک گفت و افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری ورزشکاران سفیران فرهنگی کشور هستند و توجه آنها در صحنه های بین المللی به ارزش هایی مانند نماز، شهدا، حجاب و چادر قابل تقدیر است.

حجت الاسلام کرمانی ضمن اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت: مربیان و معلمان و دست اندرکاران عرصه آموزش و پرورش باید توجه زیتدی به بعد تربیتی در کنار بعد آموزشی داشته باشند زیرا اگر در کنار علم اخلاق نباشد منجر به فساد می شود.
وی همچنین از تصویب تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در مجلس در جهت مانع زدایی از تولید و اشتغال و سند مالکیت قرارگرفتن برگ سبز خودروها قدردانی کرد.

امام جمعه بردسیر در بحث اعتمادسازی مسئولان که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: اعتمادسازی عمومی با گسترش و تحقق عدالت و حضور مسئولان در بین مردم محقق می شود.

وی در پایان از حضور نماینده مردم بردسیر، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در نماز جمعه و با عنوان میز خدمت در بین مردم برای شنیدن مشکلات مردم قدردانی کرد و گفت: همدلی مردم و مسئولان سبب شده تا بردسیر حرف اول را در بحث اشتغالزایی در استان بزند که امیدواریم این همدلی همچنان در جهت خوب کردن حال مردم و رفع مشکلاتشان ادامه داشته باشد.

نودژ منوجان: عضویت ایران در سازمان شانگهای فصلی نوین در ائتلاف سازی راهبردی است

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفری امام جمعه موقت آسمینون (نودژ) منوجان  با اشاره به فرازهایی از سخنان رئیس‌جمهور که نشان از منطق عزت و حکمت ایرانی است، گفت: دوران جدیدی آغاز شده و ایران به دنبال تعامل با همه کشورها به خصوص همسایگان می باشد، آزادی در کوله‌پشتی سربازان بیگانه جا می‌شود، امروز آمریکا از عراق و افغانستان خارج نمی‌شود بلکه اخراج می‌شود.

وی افزود: امروز برای کسی مهم نیست که آمریکا اول است یا آمریکا بازگشته است و پروژه فشار حداکثری به طور کامل شکست خورده ایستادگی جواب داد و همواره جواب خواهد داد البته که ما هم به نمایندگی از مردم انقلابی ایران از سخنان و مواضع مقتدرانه و مدبرانه آیت الله رئیسی و وزیر خارجه تشکر می‌کنیم و بر این باوریم منطق مقاومت مبتنی بر عقلانیت و حکمت راهگشا خواهد بود.

خطیب موقت نماز جمعه بخش آسمینون بیان کرد: این سخنانی بود که از یک رئیس جمهور انقلابی انتظار می رود سخنانی که آیینه آرمان‌ها و ارزش‌های بزرگترین انقلاب معاصر و انقلابی ترین ملت جهان بود این سخنان بدون تردید با برخورداری از یک پشتوانه عمیق دینی و انقلابی که به گفته روزنامه واشنگتن پست نشان دهنده هویت جمهوری اسلامی و جایگاهی است که ایران برای خود در جهان قائل است.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به عضویت ایران در سازمان شانگهای عنوان کرد: فصلی نوین در ائتلاف سازی راهبردی است ،یکی از اضلاع سیاست آمریکا بر علیه ایرا از راه ائتلاف سازی با مرتجعان منطقه است و ائتلاف بین ایران و هم پیمانان خود یک پیروزی دیپلماتیک برای ایران انقلابی و افتخاری برای دولت سیزدهم در آغاز کار است طبیعی است آمریکا صهیونیست ها از این اتحاد و اتفاق منطقه‌ای بسیار عصبانی می شوند

وی افزود:این واقعه فصل نوین در تکمیل ائتلاف سازی ایران و شکست بزرگ راهبردی برای آمریکا و هم پیمانانش است.

خطیب موقت نماز جمعه آسمینون (نودژ) با تبریک فرا رسیدن ماه مهر و بهار تعلیم و تربیت بیان کرد: امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت دانش پژوهان و همچنین شاهد پشرفت هرچه بیشتر ایران اسلامی در تمام عرصه‌های علمی باشیم.

وی با تسلیت پیشاپیش اربعین حسینی بیان کرد: امسال که ما محروم بودیم و از قافله زائرین کربلا جامانده ایم امیدواریم سال های سال اهل بیت ما را طلب کنند و جزء زائرین پیاده اربعین باشیم و این ویروس منحوس کرونا ریشه کن شود.

بم: باید در چهارچوب قانون مطالبه گر باشیم
 
حجت‌الاسلام والمسلمین دانشی گفت: در آستانه دهه دوم ماه صفر هستیم و متاسفانه برای دومین بار حسرت عدم حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی بر دل همه مردم ایران و بم ماند.

امام جمعه شهرستان بم ادامه داد: در هفته دفاع مقدس هستیم که بعد از 12هفته اقامه نماز جمعه و شرکت در آن بهرمند شدیم و این هفته به طور خاص میزبان همه بسیجیان همیشه در صحنه هستیم که این روز را گرامی میداریم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس در خصوص مسائل شهرستان بم اظهار کرد: همه ما باید در چهار چوب قانون چه در این دولت و حتی در دولت های قبلی، مطالبه گر باشیم.

حجت الاسلام دانشی با اشاره به محدویت های شرق استان تصریح کرد: چگونه است که پل دهبکری چهارده سال از زمان شروع به احداث آن می گذرد و هنوز تمام نشده است، حال فرقی نمیکند این نماینده باشد و چه نماینده دوره قبل باشد.

خطیب نماز جمعه بم خاطر نشان کرد:  واکسن کرونا به اندازه زیاد وجود دارد و هیچ محدویت سنی هم جهت دریافت و تزریق واکسن وجود ندارد تلاش کنید همه مردم واکسن را دریافت کنندکه در حال حاضر تمامی پایگاه های تزریق واکسن آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

زرند: اربعین خاستگاه همه شیعیان عالم است

حجت الاسلام غفوری ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: تحمل رنج ها و سختی های  تحصیل برای خانواده ها و معلمان دشوار است و بیشترین سختی متوجه معلمان عزیز می باشد.

امام جمعه موقت شهرستان زرند تاکید کرد: در آغاز سال تحصیلی به‌دولت سیزدهم تقاضا داریم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش  به ثمر برسد.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور شد: دفاع مقدس اهمیت ویژه دارد، ۲۰۰ سال ایران در هر جنگی شکست خورد ولی دفاع مقدس یک دفاع پیروزمندانه ای بود که دهان دنیا از تعجب باز ماند و یک وجب از خاک را به دشمن ندادیم.

امام جمعه موقت زرند خاطر نشان کرد: اگر پیروزی در دفاع مقدس نبود امروز استکبار در مملکت ما جولان میدادند.

وی در پایان گفت: اربعین خاستگاه همه شیعیان عالم است و اینکه خود را به نجف و کربلا برسانند و در پیاده‌روی شرکت کنند. برای اربعین امسال راه قدم ها بسته شده ولی راه دلها بسته نشده است.

کوهبنان: رشادت های رزمندگان، جنگ‌ را به یک حماسه مبدل کرد

حجت الاسلام سید عباس کاظمی پس از دعوت همگان به تقوای الهی و تسلیت اربعین حسینی گفت: ایام  اختصاص به شهدای کربلا دارد لذا باید رشادت های اهلبیت و حضرت زینب(س) در سرزمین کربلا را بیان کنیم که باعث حفظ اسلام و قیام عاشورا شد.

وی تاکید کرد: حضرت زینب در سخت ترین شرایط صبوری را پیشه کار خود قرار داد دوران اسارت را تحمل کرد تا اهداف قیام را به گوش جهانیان برساند.

امام‌ جمعه موقت کوهبنان افزود: حضرت زینب نشان داد که زن در حاشیه نیست بلکه می تواند کارهای بزرگی انجام دهد که از عهده برخی مردان بر نمی آید حضرت زینب دشمنان را در کاخ خودشان به ذلت و خواری نشاند.

وی ابراز داشت: حضرت زینب به حق ولایت مدار بود چون درس ولایت مداری را از مادر بزرگوارش فرا گرفته بود.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: ایشان در شناساندن ولایت و رهبری نقش آفرین بود چون همواره تسلیم ولایت بود لذا تنها راه نجات و سعادت انسان ولایت مداری و اطاعت از ولایت است البته باید بصیرت هم داشته باشیم تا مطیع محض ولایت باشیم . 

وی یادآور شد: اگر کسی از ولایت و رهبری پیش بگیرد گمراه می شود و اگر عقب بیفتد نابود می گردد پس مراقبت کنیم که همواره در کنار ولایت باشیم.

حجت الاسلام کاظمی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس قرار داریم یکی از بزرگترین مناسب های انقلاب است که یکی از بی نظیرترین حوادث تاریخ را رقم زد رشادت ها و فداکاری های رزمندگان جنگ‌ را به یک حماسه مبدل کرد که در تاریخ ماندگار شد .

وی ابراز داشت: از نظر فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس رشادت هایی دارند که باعث بقای انقلاب است.

امام جمعه موقت کوهبنان با استناد به کلام بنیانگذار کبیر انقلاب بیان داشت: ما در جنگ انقلاب را به جهان ثابت کردیم که چه جوانانی رشید داریم لذا جهان باید از رشادت های ما درس بگیرد.

وی ادامه داد: ما مدیون خانواده های شهدا هستیم کسانی که خاکریز دوم جنگ بودند صبوری آنان قابل تحسین هست خانواده هایی که همسر و فرزندان خود را به خاطر اسلام و انقلاب به جبهه ها فرستادند باید تا ابد مدیون خانواده های رزمندگان باشیم کسانی که عموما از خانواده های نیازمند بودند. 

خطیب جمعه کوهبنان گفت: سردار شهید سلیمانی رشادت ها کرد امنیت امروز را مدیون شهدا خصوصا سردار دلها هستیم که با فداکاری در برابر دشمنان ایستادند.

وی تصریح کرد: شهدا فداکاری هایی کردند که در نوع خودش بی نظیر است حتی بعد از شهادت هم شاهد خیر و عنایت شهدا هستیم.

حجت الاسلام کاظمی افزود: در هفته پیش رو اربعین حسینی را داریم زیارت حضرت امام حسین(ع) در این روز تاکید شده است که زیارت حضرت از نشان های مومن هست. 

وی تاکید کرد:در سطح شهر مجالس خوبی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود در مراسم روضه این ایام شرکت کنید.

امام جمعه موقت کوهبنان خاطر نشان کرد: در ایام بازگشایی مدارس هستیم به همه دانش آموزان و معلمین پرتلاش تبریک عرض می کنم امیدوارم با فراهم شدن بستر و ایمنی لازم  مدارس هر چه زودتر حضوری برگزار شود.

رفسنجان:دفاع ملت مسلمان ایران مقدس بود

حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی اظهار کرد: رستگاری بزرگ آن است که انسان خداوند را از خودش راضی بگرداند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بیان کرد: ما دفاع کردیم و آغازگر جنگ نبودیم، تاریخ گواه این ماجراست.

وی افزود: با مروری بر تاریخ ایران در دو اخیر می بینیم که وسعت گسترده و زمین های حاصلخیزی از ایران جدا شده است اما در دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشورمان جدا نشد چنین دفاعی و بوسه زدن بر دستان خانواده های این شهدا مقدس است.

عسکری با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: در شریعت اسلام اولین کلمه ای که به پیامبر وحی شد اقرا به معنای خواندن بود و این نشان از اهتمام دین اسلام به مسائل آموزشی و علمی است.

وی خاطر نشان کرد: عضویت رسمی ایران در پیمان همکاری شانگهای یک افق روشن سیاسی و اقتصادی برای ملت ایران را به نمایش می گذارد.

انتهای پیام/

,
, بردسیر: اعتمادسازی عمومی با تحقق عدالت و حضور مسئولان در بین مردم محقق می شود, بردسیر: اعتمادسازی عمومی با تحقق عدالت و حضور مسئولان در بین مردم محقق می شود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, نودژ منوجان: عضویت ایران در سازمان شانگهای فصلی نوین در ائتلاف سازی راهبردی است, نودژ منوجان: عضویت ایران در سازمان شانگهای فصلی نوین در ائتلاف سازی راهبردی است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, بم: باید در چهارچوب قانون مطالبه گر باشیم, بم: باید در چهارچوب قانون مطالبه گر باشیم,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, زرند: اربعین خاستگاه همه شیعیان عالم است, زرند: اربعین خاستگاه همه شیعیان عالم است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, کوهبنان: رشادت های رزمندگان، جنگ‌ را به یک حماسه مبدل کرد, کوهبنان: رشادت های رزمندگان، جنگ‌ را به یک حماسه مبدل کرد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, رفسنجان:دفاع ملت مسلمان ایران مقدس بود, رفسنجان:دفاع ملت مسلمان ایران مقدس بود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه