اخبار داغ

آخرین وضعیت مدارس شهرستان دنا همزمان با بازگشایی مدارس

آخرین وضعیت مدارس شهرستان دنا همزمان با بازگشایی مدارس
فرماندار دنا از بهسازی مدارس زلزله زده سی‌سخت و آماده شدن برای حضور دانش‌آموزان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس پناهی فرماندار دنا در خصوص وضعیت مدارس شهرستان دنا به توجه به فرارسیدن اول مهرماه گفت: ۸ مدرسه با فضای آموزشی و خوابگاهی تخریبی در شهرستان دنا وجود دارد که ۴ مدرسه نیاز به مقاوم سازی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: مدارس احداثی نیز یک سال فرصت ساخت دارند که تا مهر ماه آینده با توجه به اعتبارات به بهره‌برداری می‌رسند.

,

پناهی گفت: تمام فضاهای آموزشی که از زمین‌لرزه ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ آسیب دیدند، بازسازی شده و با تلاش و کوشش اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، استان‌های معین خوزستان، آذربایجان‌شرقی، فارس و تمامی ارکان حاضر در شهرستان دنا، این مدارس آماده حضور دانش‌آموزان ‌شدند.

,

فرماندار دنا با بیان اینکه برای آغاز سال تحصیلی جدید تلاش شده تا مدارس مستحکم و بهسازی شده و آماده حضور دانش‌آموزان باشند، تصریح کرد: تمامی ۲۶ مدارسی که از زلزله آسیب جزئی دیدند و نیاز به تعمیرات جزئی و اساسی داشتند، کار تعمیرات آنها به پایان رسید و از اول مهرماه در اختیار دانش‌آموزان خواهند بود.

,

پناهی افزود: ۴ مدرسه‌ نیازمند مقاوم‌سازی بودند که تا آغاز سال تحصیلی جدید این فضاهای آموزشی هم آماده  خواهند شد، با این وجود رئیس آموزش و پرورش شهرستان دنا قول داده است که با دو شیفت کردن مدارس مشکلی برای کمبود فضای آموزشی به وجود نیاید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه