اخبار داغ

پیگیری سوژه های مردمی؛

ایستگاه مسافربری پاتاوه وضعیت مناسبی ندارد

ایستگاه مسافربری پاتاوه وضعیت مناسبی ندارد
گذرگاه تاریخی پاتاوه که به دروازه استان کهگیلویه وبویراحمد مشهور است از ایستگاه مسافربری مناسبی برخوردار نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس پاتاوه گذرگاه تاریخی کهگیلویه و بویراحمد است که وضعیتی استراتژیک‌ دارند و آن را دروازه ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های جنوبی از سمت شمال کشور می دانند، و در واقع پاتاوه محل تلاقی کریدور شمال به جنوب کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  ,

 

,

اما از وضعیت سوق‌الجیشی و جغرافیایی پاتاوه که بگذریم به مشکلات این بخش می‌رسیم که با وجود همه استعدادها و ظرفیت‌هایی که دارد هنوز محرومیت در این بخش بزرگ وجود دارد و مردم از آن گلایه‌مندند.

,

 

,

یکی از معضلات پاتاوه ایستگاه مسافربری آن به سمت یاسوج مرکز استان است که نظارتی بر آن صورت نمی گیرد و باعث گلایه مندی اهالی این بخش شده است.

,

 

,

در ایام شیوع ویروس کرونا طبق مصوبات ستاد کرونا تاکسی ها باید ۳ نفر مسافر را جابجا کنند که این دستورالعمل در ایستگاه مسافربری پاتاوه رعایت نمی شود و شهروندان بی نظمی در این ایستگاه گلایه دارند.
 

,
,

علاوه بر اینکه ایستگاه مسافربری یاسوج به پاتاوه فاقد هر گونه امکانات اولیه است، افزایش کرایه تاکسی در این مسیر گلایه شهروندان پاتاوه ای را به دنبال داشته است.

,

 

,

 افزایش ناگهانی کرایه تاکسی در مسیر یاسوج_پاتاوه از ۱۰ هزار تومان به ۱۵ هزار تومان بدون ارایه بخشنامه و دستورالعمل موجب گلایه مسافران این مسیر شده است.

,

 

,

ایستگاه های مسافربری برون شهری در یاسوج همواره با چالش هایی از جمله نداشتن مکان ثابت برای تاکسی ها، ایجاد ترافیک شهری، افزایش دوره ای و بدون نظارت کرایه ها، تاکسی های شخصی و بدون تائیدیه سازمان تاکسیرانی، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام کرونا و از این قبیل همراه بوده است.

,

 

,

ایستگاه مسافربری پاتاوه در یاسوج نیز مکان مناسبی ندارد که مشکلاتی برای مسافران و رانندگان به وجود آورده است، همچنین معضلات ترافیکی را به دنبال داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه