اخبار داغ

امام جمعه موقت سنندج:

پیروزی در دفاع مقدس حاصل ایثار و از خودگذشتگی شهدا است/برای رستگاری در دنیا و آخرت محب آیات آسمانی قرآن باشید

پیروزی در دفاع مقدس حاصل ایثار و از خودگذشتگی شهدا است/برای رستگاری در دنیا و آخرت محب آیات آسمانی قرآن باشید
ماموستا سید احسن حسینی امام جمعه موقت سنندج گفت: مردم مرزدار و همیشه در صحنه استان کردستان همواره حامی اقتدار، عزت و امنیت در طول تاریخ انقلاب بوده‌ و همواره ثابت کرده‌اند که اجازه نمی‌دهند امنیت و آرامش آنها مورد تعدی وابستگان به استکبار قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  کُردتودی، ماموستا سید احسن حسینی امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های این هفته نمازجمعه سنندج اظهار داشت: ۸ سال جنگ تحمیلی از طرف دشمنان اسلام بر علیه این نظام انجام شد اما سرانجام بوسیله تدابیر  امام خمینی (ره) و جوانان غیور و انقلابی، متجاوزین را برای همیشه نابود کردند لذا از جانب خود این هفته را به سربازان ولایت و نیروهای نظامی و تمام مردم تبریک عرض میکنم و امیدواریم همچنان موفق باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی، , کُردتودی,
وی گفت: خوشبختانه کشور ما در امنیت پایدار قرار دارد و امیدواریم بوسیله دولت و مسوولین جدید گرانی و بیکاری و مشکلات برطرف شود و شاهد معیشت پایدار باشیم.
,
وی با بیان اینکه امیدوارم روزی برسد که بگوییم خوشا به حالمان که معیشتمان پایدار شد و گرانی هم تمام شد اضافه کرد: مردم مرزدار و همیشه در صحنه استان کردستان همواره حامی اقتدار، عزت و امنیت در طول تاریخ انقلاب بوده‌ و همواره ثابت کرده‌اند که  اجازه نمی‌دهند امنیت و آرامش آنها مورد تعدی وابستگان به استکبار قرار بگیرد.
,
 
,
امام جمعه موقت سنندج گفت: مردم این استان قدر امنیتی که با سختی به دست آورده‌اند به خوبی می‌دانند و برای حفظ آن از تمام وجودشان مایه می‌گذارند.
,
 
,
وی در بخش دیگری از سخنانش به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند؛ اگر می خواهید که زندگی شما زندگی سعادتمندانه باشد و مرگتان مرگ شهدا باشد و رستگار شوید قرآن بخوانید و امر قرآن را به جا آورید و با آن انس بگیرید.
,
 
,
ماموستا حسینی با بیان اینکه راه رستگار در دنیا و اخرت انس با قرآن است گفت: قرآن سخن خدا و مرشد و راهنمای شماست و کسانی که با آن هستندقرآن اجازه نمی دهد که اهل غیبت باشند و روحشان پاک است.
,

وی در پایان گفت: دنیا یا تمرین سعادت یا تمرین شقاوت است و بستگی به سعی و تلاشمان است که چه چیزی را انتخاب کنیم.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه