اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز در سخنرانی نماز جمعه کرج؛

جهاد سپاه البرز برای مقابله با کرونا با راه اندازی ۲۰ مرکز واکسیناسیون کرونا

جهاد سپاه البرز برای مقابله با کرونا با راه اندازی ۲۰ مرکز واکسیناسیون کرونا
سردار علیرضا حیدرنیا گفت: دفاع مقدس درس عبرتی برای همه گردنکشان طول تاریخ بود، برای کسانی که برای غلبه بر اسلام به خیال خام خود پا به عرصه مبارزه گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده سپاه البرز در سخرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه دفاع مقدس یادآور حماسه و مجاهدت های سربازان، بسیجیان و فرزندان خوب این مرز و بوم است، گفت: دفاع مقدس جلوه ای از عاشورا بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سردار علیرضا حیدرنیا غلبه بر دشمن در ۸ سال جنگ را به واسطه ایمان، اراده و باور قلبی رزمندگان دانست و افزود: دفاع مقدس درس عبرتی برای همه گردنکشان طول تاریخ بود، برای کسانی که برای غلبه بر اسلام به خیال خام خود پا به عرصه مبارزه گذاشتند.
,
 
,
وی اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس ثابت کرد هر جا کارگزار حکومتی در برابر جبهه کفر کرنش کرد و عقب نشست محکوم به فنا و تسلیم بود، همه کارگزاران ما باید با فرهنگ غنی دفاع مقدس در برابر استکبار بایستند.
,
 
,
سردار حیدرنیا تصریح کرد: کسانی که برای جهاد در راه خدا مخلصانه وارد عرصه شدند همان بسیجیانی بودند که ار دل مردم برخاسته و خود را برای نظام هزینه کردند. بسیج هر جا برای نظام و انقلاب مشکلی به وجود آمد با تمام توان وارد عرصه شد.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس ثابت کرد برای بقا در جهان باید مقاوم بود، تصریح کرد: هر آنچه از موفقیت در انقلاب داریم به برکت تمسک به فرهنگ دفاع مقدس است و هر جا نارسایی و ناکامی وجود داشت، نشان دهنده این بود که کارگزاران از فرهنگ دفاع مقدس فاصله گرفته اند.
,
 
,
سردار حیدرنیا در بخش دیگری به افتتاح ۶ مرکز واکسیناسیون در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سپاه البرز در مجموع با ۲۰ مرکز واکسیناسیون به کمک دانشگاه علوم پزشکی البرز آماده و در راستای مقابله با کرونا خدمت خواهد کرد.
,
 
,
وی به تجلیل از ۱۲۰ نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ۱۱۲۰۰ بسته معیشتی در هفته دفاع مقدس بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد، همچنین از ابتدای طرح کمک مومنانه تا کنون ۳۳۶ هزار بسته بین نیازمندان توزیع شده است.
,
 
,
سردار حیدرنیا اظهار داشت: گروه جهادی به مناطق محروم اعزام و به ارائه خدمات در حوزه های فرهنگی، بهداشتی، عمرانی، میز خدمت و ازادسازی زندانیان می پردازند. ۴۰ کاروان نمادین دفاع مقدس در استان البرز هم راه اندازی شده و به روایت گری در پارک ها خواهند پرداخت.
 
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه