اخبار داغ

آنچه در نماز‌جمعه این هفته کرمانشاه گذشت؛

امنیت، استقلال و آزادی ارمغان دفاع مقدس است / مطالبه تغییر مدیران از دولت آیت الله رئیسی

امنیت، استقلال و آزادی ارمغان دفاع مقدس است / مطالبه تغییر مدیران از دولت آیت الله رئیسی
ائمه جمعه و خطبای نمازجمعه شهرهای مختلف استان کرمانشاه در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ائمه جمعه و خطبای نمازجمعه شهرهای مختلف استان کرمانشاه در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل بیانگر عزت، حکمت و قدرت منطق ایران انقلابی بود‌

, سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل بیانگر عزت، حکمت و قدرت منطق ایران انقلابی بود‌, سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل بیانگر عزت، حکمت و قدرت منطق ایران انقلابی بود‌,

به گزارش بازی دراز ، حجت‌الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ تحمیلی یکی از بزرگترین امتحانات الهی بر ملت ایران بود که مردم چقدر پای انقلاب و امام خواهند ایستاد و الحمدالله ملت ایران اسلامی از این امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آمدند.

, بازی دراز,

خطیب جمعه سرپل ذهاب افزود: مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در دفاع مقدس ۲۲۰ هزار شهید گلگون کفن را تقدیم اسلام و انقلاب کردند ولی دست از انقلاب و رهبر الهی خود نکشیده و اجازه ندادند به عزت، استقلال و تمامیت ارضی کشور کوچکترین خدشه ای وارد شود.

,

وس در ادامه با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سالانه سازمان ملل اظهارداشت: رئیس جمهور در هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل بصورت مجازی بعنوان منتخب ملت بزرگ ایران بعد از هشت سال یک سخنرانی متفاوت و تاثیرگذار را ارائه کرد.

,

فاطمی نسب تصریح کرد: سخنرانی رئیس جمهور حاوی سخنانی سنجیده، پخته، مبتنی بر عقلانیت و صداقت که بیانگر عزت و حکمت و قدرت منطق ایران انقلابی بر علیه منطق کور و قدرت پوشالی آمریکا بود.

,

وی اذعان داشت: رئیس‌جمهور در این سخنرانی در جایگاه یک فرد انقلابی عدالتخواه و معترض به ظلم حداکثری بر علیه ملت های مظلوم، صدای انقلاب را به گوش جهانیان رسانید و تمام ملت‌های آزادیخواه و آزادگان جهان با این سخنرانی همراهی کردند.

,

امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به بازتاب های جهانی سخنرانی رئیس جمهور افزود: روزنامه واشنگتن پست سخنان رئیس جمهور کشورمان را نشان دهنده هویت جمهوری اسلامی و جایگاهی که ایران اسلامی برای خود در جهان قائل است دانسته است.

,

 

,

امنیت، استقلال و آزادی ارمغان دفاع مقدس است

, امنیت، استقلال و آزادی ارمغان دفاع مقدس است, امنیت، استقلال و آزادی ارمغان دفاع مقدس است,

به گزارش هزارماسوله، ماموستا ملاقادر قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه که با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: ما آغازگر جنگ نبودیم و فقط از تمامیت ارضی دفاع کردیم و در این جنگ یک وجب از خاک کشور به دشمن واگذار نشد.

, هزارماسوله,

امام جمعه شهرستان پاوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از دلاوری های رزمندگان و ایثارگران، ادامه داد: حدود ۲۰۰ هزار شهید در سراسر کشور سینه سپر کردند و شهید شدند تا امنیت و تمامیت ارضی کشور را حفظ کنند

,

وی با بیان اینکه مسجد جامع پاوه نیز شاهد جنگ و بمباران در این شهر بود، اظهار داشت: در طول ٨ سال به این منطقه مرزی نیز خسارات فراوانی وارد شد به گونه ای که اکنون برخی از روستاها و مناطق مانند: شوشمی، شیخان و منطقه امامی خالی از سکنه هستند.

,

ماموستا قادری اضافه کرد: قدرت های استکباری و از جمله آمریکای جنایتکار ، آرامش خود را در جنگ افروزی در خاورمیانه می دانند و با ایجاد تفرقه و آشوب، منابع عظیم نفت و گاز این منطقه را غارت می کنند.

,

وی ادامه داد: آمریکا ۲ دهه در افغانستان حضور داشت و در این مدت کشتار مردم بی گناه و تولید تریاک افزایش پیدا کرد و امروز نیز طالبان در این کشور حکومت داری می کند که خود طالبان نیز پرورش یافته آمریکا است.

,

خطیب جمعه پاوه تصریح کرد: ۹۰ رصد برنامه های ماهواره ها، رسانه ها و فضای مجازی دشمنان بر علیه اسلام تولید و پخش می شود و آنان به دنبال ترویج ناهنجاری ها و تخریب ارزش های اسلامی هستند.

,

ماموستا ملاقادر قادری با بیان اینکه دشمنان با فکر و ایدئولوژی اسلام و مسلمانان مخالف هستند، بیان داشت: قرآن کریم در این راستا تاکید کرده که به تبلیغات رنگارنگ دشمنان باور نکرده بلکه عمل آنها را معیار قرار دهید.

,

وی گفت: خداوند متعال به عصر و زمانه قسم می خورد و این بیانگر مهم بودن این مخلوق خداوند است و مردم باید به آن توجه کنند.

,

امام جمعه پاوه با بیان اینکه عصری که ما زندگی می کنیم با اعصار گذشته تفاوتهای فراوانی دارد، اضافه کرد: گسترش علم و دانش، بهداشت، تسلط انسان ها بر بَر و بحر و جو و نزدیک شدن انسان ها و قاره ها به یکدیگر از نکات مثبت این عصر است اما به دلیل اینکه این نعمت ها، انسان های توحیدی آن را مدیریت نمی کنند نتایج و بهره لازم را کسب نکرده ایم و امروز شاهد جنگ، تخریب، بیماری های مختلفی مانند ایدز و کرونا و زلزله و سیل و آتش سوزی و اعتیاد هستیم و حریم ها در هم شکسته اند.

,

ماموستا ملاقادر قادری افزود: در قران کریم ۱۵٨ بار تقوا و مشتقات آن ذکر شده و پیامبر (ص) نیز ۴۹ حدیث را در باب تقوا بیان فرموده اند، بنابراین داشتن تقوا انسان را محبوب می کند و از بلایا و مصیبت های این عصر نجات می دهد، پس در هر حال نباید تقوی را فراموش کنیم.

,

وی افزود: تردید ندارم در جامعه فعلی ما و در میان آقایان اهل تشیع و جامعه اهل سنت، اهل تقوای زیادی داریم، معهذا افراد بی تقوا، شرور و بی توجه به دین هم وجود دارد که منشاء مشکلات ما از این گروه دوم است که با اخذ رشوه و خیانت به مردم و بیت المال دارند به مردم ما اهانت و ظلم می کنند.

,

فاطمی نسب تصریح کرد: انتظار رهبر معظم انقلاب و مردم از دولت خدمتگزار، مجلس انقلابی و قوه قضاییه خدمت صادقانه، ارائه راه حل برای برون رفت از مشکلات و برطرف کردن مشکلات مردم و مبارزه بی امان با فساد خصوصاً فساد اداری است.

,

 

,

مطالبه تغییر مدیران از دولت آیت الله رئیسی

, مطالبه تغییر مدیران از دولت آیت الله رئیسی, مطالبه تغییر مدیران از دولت آیت الله رئیسی,

به گزارش اسلام آباد خبر ، امام جمعه اسلام آباد غرب در خطبه‌های نماز جمعه امروز از دولت آیت الله رئیسی  مطالبه تغییر مدیران[دولت روحانی] را کرد.

, اسلام آباد خبر,

حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی اظهار داشت: سزاوار نیست انتصابات کلان کشوری در سطح استان ها بیش از این به تاخیر بیافتد، این باعث سرخوردگی نیروهای انقلابی و جریان حزب اللهی کشور است به ویژه در استان کرمانشاه که هر چه سریعتر باید یک جوان انقلابی، مومن، متعهد متخصص و کاربلد باید به عنوان استاندار منصوب شود و به تبع هرچه سریعتر نسبت به انتصاب مدیران و فرمانداران اقدام لازم صورت پذیرد.

,

وی عنوان کرد: متاسفانه شاهدیم عده‌ای از این تاخیر دارند استفاده می کنند و قصد سوءاستفاده دارند در حالی که نباید عزل و نصب هایی صورت می گرفت  و متاسفانه در بخشی از مدیران سطح پایین تر برخی از جریانات غربگرا به دنبال مهر چینی هستند و این تذکر جدی را می دهم که اگر جلوی این اقدامات گرفته نشود متأسفانه شاهد روی کار آمدن دولت سوم روحانی [در شهرستان ها] خواهیم بود و این صدمه بسیار زیادی را به بخش های مختلف از جمله آموزش و پرورش، اقتصاد، تولید و دیگر بخش های مهم دولت وارد خواهد کرد که لازم بود این خطر جدی را یادآوری کنم و مردم عزیز باید در این زمینه مطالبه گر باشند.

,

مطالبه حق جنگ زدگی مردم اسلام آبادغرب توسط امام جمعه شهرستان

, مطالبه حق جنگ زدگی مردم اسلام آبادغرب توسط امام جمعه شهرستان, مطالبه حق جنگ زدگی مردم اسلام آبادغرب توسط امام جمعه شهرستان,

حجت الاسلام موسوی در خطبه های نماز جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: اسلام آبادغرب مثل شهرهای مشهد، تهران و دیگر شهرهای کشور نیست، اسلام آباد غرب از جمله شهرهایی است که طعم جنگ را با تمام وجودش درک و لمس کرده است و بسیاری از تبعات جنگ در بین مردم شهرستان دیده می شود؛ فشارهای عصبی و استرس های ناشی از جنگ به وفور در مردم دیده می‌شود و هر از گاهی خود را به نوعی نشان می دهد؛ حجم ویرانی ها، تخریب‌ها و عقب افتادگی که نسبت به شهرها و استانهای دیگر در اسلام آبادغرب وجود دارد همه اینها می طلبد که از مسئولین عزیز دولتی، نمایندگان مجلس و ریاست جمهوری بخواهیم که حق جنگ زدگی مردم اسلام آباد غرب را پرداخت کنید و از تمام مسئولین محلی و کشوری می خواهیم که این مطالبه جدی را پیگیری کنند.

,

وی تصریج کرد: این شأن مردم شهید پرور اسلام‌آبادغرب نیست که بیش از ۱۲۰۰ شهید را تقدیم انقلاب و اسلام بکنند، بیش از ۳ هزار ایثارگر و جانباز داشته باشند اما در برخورداری از امکانات عمومی سهم و حق لازم را نداشته باشند گرچه این مردم عزیز به دنبال سهم خواهی نیستند و آنچه را در جنگ تحمیلی انجام دادند از رشادتها و ایثارگری ها تمام آن برای رضای پروردگار است اما ما وظیفه داریم حق مردم را مطالبه کنیم.

,

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از رشادت نیروهای مسلح ارتش، سپاه، انتظامی، سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروهای امنیتی و بسیج مردمی با اشاره به تفاوت دفاع مقدس با دیگر جنگ ها،عنوان کرد: در جنگ بغیر از خونریزی، مشکلات جنگ زدگی، هجرت و … نیست و خوشایند نیست گرامی داشته شود اما در دفاع مقدس درس خداشناسی و خداگرایی، استقامت و مقاومت در برابر دشمنان و نترسیدن از عده و عده دشمن، وحدت و همدلی پیرامون ولایت فقیه هست و به همین خاطر دفاع مقدس گرامی داشته می شود.

,

حجت الاسلام موسوی با تسلیت ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر، اربعین حسینی را یکی از نشانه های ظهور دانست و گفت: ظرفیت اربعین بعنوان یک حرکت دینی و سیاسی موجب رعب و وحشت دشمنان شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه