اخبار داغ

امام جمعه موقت یزد:

دولت سیزدهم امید را در دل مردم زنده کرد/ همه منتظر آثار اقدامات دولت در زندگیشان هستند

دولت سیزدهم امید را در دل مردم زنده کرد/ همه منتظر آثار اقدامات دولت در زندگیشان هستند
حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه موقت یزد با تاکید بر اینکه دولت هرچه سریع‌تر تکلیف پست‌های مدیریتی استان‌ها را تعیین کند گفت: اگر قرار است مدیری باقی بماند سریعا به وی بیان شود و اگر قرار است تغییر کند به سرعت انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدناصر محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان یزد با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم کارهای بزرگی را شروع کرده و دارد انجام می‌دهد، گفت: با این وجود هنوز این موارد در زندگی مردم چندان محسوس نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه ممکن است برخی افراد بگویند هنوز برای تاثیرگذاری کارهای دولت در زندگی مردم زود است گفت: با این وجود بالاخره باید این اقدامات بر گرانی‌ها، اشتغال، و رفع مشکلات مردم اثرگذاشته و بگذارد.

,

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه ما به دولت سیزدهم اعتقاد بسیاری داریم و برنامه‌هایش را قبول داریم عنوان کرد: می‌دانیم افرادی که در این دولت مسئولیت گرفتند دلسوز مردم هستند ولی همه منتظرند آثار این اقدامات را در زندگی مردم ببینند.

,

محمدی افزود: مردم منتظر اثربخشی این اقدامات در سفره‌های خانواده خود هستند و به نظر می‌آید اثرگذاری این اقدامات این است که هرچه زودتر افراد هماهنگ، دلسوز و منطبق با برنامه‌های دولت در تمامی پست‌های مدیریتی انتخاب شوند و وعده‌های داده شده توسط رئیس جمهور را محقق کنند.

,

وی از رئیس جمهور و هیئت دولت خواست هرچه زودتر تکلیف رده‌های مختلف را تعیین کنند و افرادی که شایستگی لازم را دارند در پست خود باقی بمانند و اگر کسی هم قرار است تغییر کند هرچه سریع‌تر انجام شود تا تکلیف دولت در تمام کشور مشخص و تیم دولت معین شود.

,

امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: اگر قرار است مسئولی تغییر نکند حتما باید هرچه سریع‌تر به وی اعلام شود که در پست و مسند خود باقی می‌ماند و وی هم بتواند با انگیزه و برنامه‌ریزی درست و بیشتری به کار خود ادامه دهد و هرچه زودتر اثرگذاری این چنین اقداماتی در زندگی مردم به خوبی احساس شود.

,

محمدی به ایام هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس ما حتی توانایی تامین و تولید سیم خاردار را نداشتیم و کشور ما با دست خالی در برابر تمامی ابرقدرت های جهان ایستادگی کرد.

,

وی تصریح کرد: با این وجود الحمدالله خدا یاری کرد و مردم ایران و امام امت مخلصانه پای کار آمدند و هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و با کار دلسوزانه و اتکا به خداوند متعال بالاخره توانستیم به موفقیت برسیم و دشمن به هیچ یک از خواسته‌هایش نرسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه