اخبار داغ

در انتظار تایید نهایی اسامی جدید هیات مدیره؛

تغییرات گسترده در اردوگاه آبی در نخستین روزهای پائیز/ ملکیان استعفا کرد، آجورلو در آستانه مدیرعاملی

تغییرات گسترده در اردوگاه آبی در نخستین روزهای پائیز/ ملکیان استعفا کرد، آجورلو در آستانه مدیرعاملی
در پیکره مدیریتی باشگاه استقلال و رأس هیأت مدیره آن، امروز اتفاقات بسیاری به وقوع نشست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از استعفای احمد مددی، مدیرعامل پرحاشیه پیشین باشگاه استقلال در جلسه‌ای که با حمید سجادی و مهدی علی‌نژاد، وزیر و معاون وزارت ورزش و جوانان داشت، امروز بالاخره هیأت مدیره این باشگاه با استعفای وی موافقت خود را ابراز کرد تا مددی رسما از مدیرعاملی استقلال کنار برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اما این پایان کار تغییرات در هیات مدیره آبی ها نبود. هیأت مدیره‌ای که تنها ۲ عضو (اصغر ملکیان و پرویز مظلومی) را به خود می‌دید، امروز به حداقل اعضای ممکن رسید و اصغر ملکیان عضو ذی نفوذ هیات مدیره آبی ها هم از کرسی عضویت و ریاست هیأت مدیره باشگاه استقلال کناره‌گیری کرد تا از جمع پیشین هیات مدیره استقلال تنها یک نفر یعنی پرویز مظلومی باقی بماند.
,
 
,
این در حالیست که اخبار موثق از تأیید نهایی وزارت ورزش و جوانان روی اسامی جدید اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال و تعیین ۵ نفر جدید حکایت دارد. هم‌چنین گفته می شود که مصطفی آجورلو، مدیرعامل پیشین باشگاه‌های پاس، تراکتور و استیل‌آذین و کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال نیز توسط اعضای هیأت مدیره و وزیر ورزش و جوانان به سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شده بزودی کار خود را روی صندلی مدیریت آبی ها آغاز می کند.
,
 
,
ظاهرا پرویز مظلومی در جمع اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال ماندنی‌ست و چهره‌هایی فرهنگی و اجتماعی به اتفاق مصطفی آجورلو در نهایت ترکیب ۵ نفره هیأت مدیره آبی‌ها را تشکیل خواهند داد.
,
 
,
با این شرایط تنها می‌بایست منتظر ماند و اعلام رسمی سایت باشگاه استقلال را به نظاره نشست.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه