اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد مطرح کردY

برگزاری شور عاطفه ها در کهگیلویه و بویراحمد/ ۱۰ هزار دانش آموز نیازمند منتظر حمایت خیران

برگزاری شور عاطفه ها در کهگیلویه و بویراحمد/ ۱۰ هزار دانش آموز نیازمند منتظر حمایت خیران
قباد مبشری گفت: برنامه ما برای جشن عاطفه ها متفاوت تر از هر سال است درحالی که در کهگیلویه و بویراحمد ۱۰هزار دانش آموز نیازمند داریم که تحت پوشش هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا قباد مبشری، مدیرکل جدید کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس گفت:  با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم و هر ساله کمیته امداد امام خمینی (ره) بر اساس برنامه های که داشته است امسال نیز برنامه ای جشن عاطفه ها را در ابتدای سال جدید تحصیلی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: با توجه به اینکه اخیر بازگشایی مدارس را به صورت حضوری نداریم، که هر ساله جشن عاطفه ها در مدارس برگزار می شد اما امسال برنامه ما برای جشن عاطفه ها متفاوت تر از هر سال است.

,

 مبشری در ادامه بیان کرد: در استان کهگیلویه وبویراحمد ۱۰هزار دانش آموز نیازمند داریم که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ع) هستند.

,

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده از تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان با عنوان شور عاطفه ها شروع و با توجه به اینکه در ماه محرم و صفر حضور داریم تا ۱۱مهر ماه ۱۴۰۰ این برنامه ادامه خواهد داشت.

,

وی افزود: شهروندان می توانند با توجه به شماره حساب های که در رسانه ملی اعلام شده مراجعه و کمک های خود را پرداخت کنند، همچنین خیرین عزیز می توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و تحت برنامه شور عاطفه ها در این عمل خدا پسندانه سهیم شوند.

,

وی بیان کرد: شهروندانی که می خواهند حضورا کمک های خود را تحویل دهند نیز می توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر استان کمک های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل دهند.

,

 مبشری گفت: همچین 50 مرکز نیکو کاری را  در سراسر استان در نظر گرفته ایم که در واقع این مراکز  وابسته به کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که کمک های مردم را جمع آوری می کنند.

,

وی افزود: اقلامی از قبیل کیف، کفش  همچنین وجه نقد را شهروندان و خیرین هم استانی می توانند برای شرکت در این عمل خداپسندانه تحویل و پرداخت کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه جشن ادامه دارد و بازگشایی مدارس ممکن است از آبان ماه اتفاق بیفتد شهروندان می توانند تا زمان مقرر اقلام و کمک های خود را انجام دهند همچنین با توجه به اینکه بیشتر دانش آموزان نیازمند در روستا ها ساکن هستند، کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری آموزش و پرورش همچنین صدا وسیما استان برخی از ارگان های هماهنگی های انجام داده که به فرهنگیان،دانش آموزان و شهروندان با به حضور در این عمل  خدا پسندانه اطلاع رسانی شود.

,

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: آمادگی داریم که کمک های شهروندان هم استانی را در اختیار افراد نیازمند قرار دهیم انتظار داریم که افرادی که هر ساله در این امر خیر شرکت کردند امسال نیز در این امر خیر سهیم شوند.

,

 وی در پایان گفت: یکی راه ساده برای افرادی که علاقه مند هستند در این امر خدا پسندانه شریک شوند استفاده از کد دستوری#۸۸۷۷* که یکی از راه های ساده شرکت افراد علاقه مند در این امر خیر است.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه