اخبار داغ

توصیه "آیت الله ملک حسینی" برای موفقیت در کار و زندگی+فیلم

توصیه "آیت الله ملک حسینی" برای موفقیت در کار و زندگی+فیلم
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در تفسیر آیه چهارم سوره حجرات گفت:شتاب و گاه بدخلقی ها و بی ادبی ها ،اینها رفتارهایی است که باعث می شود انسان به اهدافش نرسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس، آیت الله ملک حسینی؛ نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در تفسیر آیه ۴ سوره مبارک حجرات گفت: این رفتار آنگاه بی ادبانه است که پیوسته انجام بگیرد .گاهی ممکن است از روی غفلت باشد و گاهی ممکن است از روی ضرورت باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود:بنابراین نمی شود چنین انسان هایی را متهم به کم عقلی ویا بی عقلی کرد. گاه ضرورت ها و گاه غفلت ها باعث این امر می شود .گویا پیوسته این رفتار ناشایست حکایت از این دارد که این بی ادبان ،بی عقل اند.

,

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد:اگر اینها صبر کنند معلوم می شود که صبر و عقل درهم آمیخته اند و این آموزش زیبایی است که برای تغییر موضع ها،برای تغییر اتفاق ها،رسیدن به اهداف و خوب بهره گرفتن ،انسان باید صبر کرد و عقل ایجاب می کند که انسان به نتیجه برسد.

,

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت:شتاب و گاه بدخلقی ها و بی ادبی ها ،اینها رفتارهایی است که باعث می شود انسان به اهدافش نرسد و صبر که تجلی دیگری از تعقل انسان است .ادب انسان است که بستر را برای رسیدن به اهداف فراهم می کند .

,

وی ادامه داد:حسن خلق و صبر اینها در جامعه برای حفظ مناسبت های اجتماعی ،تعمیق مناسبت های اجتماعی و ارتباط زیبا گرفتن با دیگران بسیار موثر است و این یعنی عقل اجتماعی . اگر دست از رفتار گذشته برداشتند و به رفتار جدیدی پا گذاشتند .خداوند غفور است و می بخشد و رحیم است و با آغوش باز اینها به سمت رشد شون و سمت آینده سعادتمند راهنمایی و هدایت می کند.

,

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد:بنابراین چه عجب زیبا خدا در این آیه توصیف شد تا انسان بتواند بد خودش را به خوب تغییر بدهد و گذشته ناشایست خودش را به آینده شایسته تبدیل کند .چقدر آیات با ما زیبا سخن می گویند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه