اخبار داغ

اصرار گردشگران بر انتقال کرونا در پایتخت طبیعت ایران / شهر یاسوج مملو از گردشگر شد+ تصاویر

اصرار گردشگران بر انتقال کرونا در پایتخت طبیعت ایران / شهر یاسوج مملو از گردشگر شد+ تصاویر
ورود خیل گردشگران و مسافران به کهگیلویه و بویراحمد در روزهایی که مسئولین بهداشتی مردم را از مسافرت منع می کنند باعث انتشار روز افزون ویروس کرونا در این شهر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس در روز های که بر تعداد فوتی های ویروس کرونا در شهرستان بویراحمد بخصوص شهر یاسوج افزوده می شود متاسفانه برخی از هموطنان بدون در نظر گرفتن بیماری کرونا و عدم توجه به توصیه کادر درمان بی خیال به دل جاده می زنند تا برای فرار از گرمای طاقت فرسای جنوب کشور به یاسوج مسافرت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد یکی از خوش آب و هوا ترین شهر ها در جنوب کشور محسوب می شود و به دلیل دارا بودن همین شرایط آب و هوایی سالانه میزان خیل عظیمی از گردشگران از سراسر کشور به خصوص استان های گرمسیری جنوب کشور است.

,

مسئولین شهری همچنین مدیران بهداشتی با هماهنگی با نیروی انتظامی و پلیس راه می تواند با کنترل ورودی های شهر یاسوج و جریمه سنگین برای پلاک های غیر بومی مانع از ورود مسافران و گردشگران به مرکز استان شوند، تا در قطع زنجیره کرونا چاره ساز باشند.

,

عادی انگاری و سهل انگاری در خصوص مدیریت مکان های گردشگری و ورودی های شهر یاسوج می تواند سبب وخیم تر شدن شرایط کرونا و همچنین باعث فرسوده شدن توان کاری کادر درمان شود.

همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است خیل عظیمی از خودرو های غیر بومی در آبشار یاسوج و پارک ساحلی مرکز استان حضور دارند که نشان دهند عدم سخت گیری در ورودی های مرکز استان برای جلوگیری از حضور خودرو های غیر بومی به مرکز استان است.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,
,
,
,
, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,


خبرنگار: مسعود بامشاد

انتهای پیام/
 

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه