اخبار داغ

فرمانده انتظامی ایلام:

تردد در مرز مهران انجام نمی گیرد/تشدید کنترل در مبادی ورودی استان

تردد در مرز مهران انجام نمی گیرد/تشدید کنترل در مبادی ورودی استان
فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه مرز مهران همچنان بسته است، گفت: مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی کشور دریافت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، سردار "دلاور القاصی مهر"،  صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمتگزاری به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین سال‌های گذشته از افتخارات نیروی انتظامی بود، اما شرایط امسال با انتشار ویروس کرونا بسیار متفاوت شده است و هیچ‌گونه خدماتی در مرز مهران و استان ایلام جهت عبور و مرور زائران ارائه نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: امسال مراسم پیاده روی اربعین برگزار نمی‌شود و مرز مهران برای عبور و مرور افراد همچنان بسته است و هیچ ترددی در آن صورت نمی‌پذیرد.

,

فرمانده انتظامی استان، ادامه داد: نیروی انتظامی در استان ایلام با تشدید کنترل و استقرار تیم‌های پلیس‌راه و انتظامی در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران از حرکت خودروهای غیر بومی و زائران به سمت پایانه مرزی جلوگیری می‌کند.

,

وی تصریح کرد: پلیس، افرادی را که بخواهند به صورت ناآگاهانه به سوی مرز مهران حرکت کنند بلافاصله به سمت استان‌های محل سکونت خود باز می‌گرداند و تمامی این اقدامات در راستای سلامت مردم است.

,

سردار القاصی مهر در پایان، اضافه کرد: آمدن مردم به سمت مرز جز سختی برای آنها چیزی ندارد چون مرز مهران بسته است و کشور عراق قوانین خاصی درمورد کسانی دارد که غیر قانونی وارد کشورشان شوند و مجازات‌های سنگینی در انتظار آنهاست، بنابراین درخواست ما این است مردم در همان جایی که زندگی می‌کنند ارادت خود را به اهل بیت نشان دهند و به شایعات کذب فضای مجازی توجه نکنند.

,

 

,


 
انتهای پیام

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه