اخبار داغ

خدمات گاز در کهگیلویه و بویراحمد از دسترس خارج است+ عکس

خدمات گاز در کهگیلویه و بویراحمد از دسترس خارج است+ عکس
خدمات رسانی نامناسب و از دسترس خارج شدن اپلیکیشن خدمات شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد درروز های قرمز کرونایی داد مرد را درآورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس پس از حذف قبوض کاغذی گازبها در شرکت گاز اپلیکیشن خدمات این شرکت، نصب و راه اندازی شد تا این کار سبب صرفه جویی در زمان، هزینه ها و شفافیت در صورتحساب ها باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

با استقبال کاربران از این اپلیکش علاوه بر مزایای عنوان شده می توان از فرصت مبارزه با شیوع گسترده کرونا نیز بهره برد و از خانه خدمات را پیگیری کرد.

,

اپلیکیشن خدمات گاز کهگیلویه و بویراحمد مدتهاست که داد مشترکان را دراورده و با عدم دسترسی مناسب و نقص در خدمات دهی یادآوری سالهای گذشته و رجوع مشترکان برای دریافت خدمات این شرکت شده است.

,

خدماتی که در این روزهای کرونایی می تواند با مراجعه ارباب رجوع به شرکت گاز شیوع بیشتر آن را مشاهده کرد.

,

اگر چه پیشتر مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چشم انداز این شرکت قرار گرفتن در بین ۱۵ شرکت برترگازرسانی کشور است و برای تحقق این هدف، برنامه های میان مدت و کوتاه مدت طراحی و با استفاده از روش ها و مدل های تعالی سازمان با همه توان از ظرفیت‌های موجود جهت دستیابی به اهداف، حداکثر استفاده را خواهیم کرد اما  از دسترس خارج شدن اپلیکش خدمات رسان شرکت بدون شک از نظر مردم یعنی عدم توانایی در خدمات دهی .

,

امید است در روزهایی که فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است با پشتیبانی شرکت گاز استان از این اپلیکیشن خدمات رسانی به مردم تسریع یابد.

,

, ,



خبرنگار: اسحاق باقرزاده
انتهای پیام/

, ,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه