اخبار داغ

فرمانده تیپ ۴۸فتح کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد؛

همدلی و اتحاد عمومی زمینه ساز مبارزه با فساد و تخلفات شود/ جنگ امروز، جنگ نابرابر اقتصادی و فرهنگی است

همدلی و اتحاد عمومی زمینه ساز مبارزه با فساد و تخلفات شود/ جنگ امروز، جنگ نابرابر اقتصادی و فرهنگی است
سردار حکمتیان با اشاره به اینکه باید با همدلی و اتحاد عمومی زمینه مبارزه با فساد و تخلفات فراهم شودگفت: جنگ امروز، جنگ نابرابر اقتصادی و فرهنگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سردار حسن حکمتیان، فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: دفاع مقدس، گنجینه افتخار 8 سال مجاهدت ها، پای مردی ها و جوانمردی های مردان آن روزگار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: امروز ما قدر شناس فرماندهان، جانبازان، رزمندگان، ایثارگرانی هستیم که در آن دوران با اخلاص، رشادت، کار جهادی و جانفشانی که انجام دادند توانستیم اون دروان پر  افتخار را با سربلندی طی کنیم.

,

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت: امروز بر ما واجب است که فرهنگ شهادت را در جامعه ترویج دهیم چرا که جنگ ما نسبت به جنگ دیروز متفاوت و اگر دیروز ما گرفتار جنگ سختی بودیم و فرماندهان، رزمندگان آن زمان توانستند با خلاقیت های و رشادت هایی که به نمایش گذاشتند در آن جنگ نابرابر به پیروی برسیم، امروز  نوع جنگ تغییر پیدا کرده است.

,

 وی گفت: جنگ امروز جنگ اقتصادی، فرهنگی و نبرد تمام عیار رسانه ای است به همین خاطر مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید آن فرهنگ را حتما در اینجا به کار بگیرند  و بصورت شبانه روزی در خدمت مردم باشند.

,

حکمتیان رازاذعان داشت: مردم ما همان مردمی هستند که در دوران پر افتخار دفاع مقدس به ندای امام خمینی(ره) رهبر خود لبیک گفتند ، به تعصی  از سرور و سالار شهیدان با یزیدیان زمانه خود جنگیدند  و هر چه در اختیار داشتند و هر چه دارایی داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و از بالاترین دارایی خود یعنی جانشان گدشتند تا نظام انقلاب اسلامی و آرمان هایشان  باقی بماند.

,

وی تاکید کرد: امروز ما به همان روحیه نیاز  اساسی داریم که مسئولان ما خوابزده نشوند و بصورت  شبانه روزی کار کنند که صحنه ،صحنه جنگ است چون نظام سلطه از انقلاب اسلامی ایران زخم خورده است.

,

حکمتیان راز بیان داشت: سال های است که ما از یوخ استکبار جهانی خارج شده ایم و ملتی آزاده و مستقل در جهان شدیم، ما اسارت استکبار رهایی پیدا کردیم برای همین دشمن شروع به دسیسه و توطئه می کند و قطعا این توطئه ها ادامه پیدا خواهد کرد، البته  نحوه و تاکتیک حرکتی انها متغیر است و امروز تاکتیک دیگری را به کار بردند.

,

 وی افزود: ما باید متناسب با هر  نوع تهدیدی که متوجه نظام اسلامی می شد ماموریت خود را تعریف و وارد صحنه شویم و نگوییم کار متعلق به دیگران است و به ما ربطی ندارند.

,

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان افزود: امروز ما با همدلی و وحدت و مبارزه بی امان با مفاسد و تخلفات که در سیستم اداری است باید مبارزه کنیم و طعم شیرین خدمت را به مردم بچشانیم و اگر مردم دیدند که  مسئولین در حال خدمت بی منت هستند قطعا مثل دوران دفاع مقدس پایه نظام و رهبری هستند و ما نیز دعا می کنیم که این انقلاب به دست صاحب اصلیش  که امام زمان (عج) است برسد.

,

 انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه