اخبار داغ

روایتی از جمعه‌های بیداری در کشور؛

رضایت‌مندی مردم از گام‌های جهادی دولت انقلابی/ تدبیر آیت الله رئیسی امید مردم به آبادانی را زنده کرد

رضایت‌مندی مردم از گام‌های جهادی دولت انقلابی/ تدبیر آیت الله رئیسی امید مردم به آبادانی را زنده کرد
این روزها خبرهای زیادی از حضور رئیس جمهور در اقصی نقاط کشور می شنویم، آغاز موج سفرهای استانی آیت الله رئیسی آن هم در روزهای تعطیل نوید بخش پیشرفت در کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ۲۸ خرداد ماه سال جاری مردم خوب میهن اسلامی برای خلق حماسه ای دیگر پای صندوق های رای آمدند و طبق روال هر ۴ سال یک بار، کاندید مورد نظر خود را انتخاب کردند تا مدیریت کشور را به دست گیرد که با توجه به شناخت از برنامه ها و راهکارهایی که توسط نامزدهای انتخاباتی در مناظره ها ارائه شده بود این بار رای اعتماد مردم به سید ابراهیم رئیسی رسید.

آیت الله رئیسی؛ فردی که پیش از این توانسته بود در آستان قدس رضوی خدمات زیادی را ارائه دهد و مردم خراسان رضوی از نزدیک شاهد خدمات  ارزشمند وی بودند.

از سویی دیگر نیز توانست در دستگاه قضا تحول آفرین باشد و روند رسیدگی به دستورات قضائی مردم را سر و سامان بخشد و از همه مهم تر در راستای مبارزه با فساد در کشور گام های تازه ای برداشت.

آغاز برخورد جدی و مسئولانه با عاملان فساد  درون دستگاهی آن هم در مهم ترین قوه موجود کشور باعث گردید امید مردم در حوزه دستگاه قضا دو چندان شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,

, ,



*حضور میدانی در جمع مردم خوزستان

حضور میدانی در جمع مردم خوزستان پیام خاصی را به جهانیان مخابره کرد و آن هم نگاه دولت قوی مردمی به مناطق محروم کشور بود، این موضوع زمانی قوت گرفت که آیت الله رئیسی دومین سفر استانی خود را استان سیستان و بلوچستان، سومین سفر را خراسان جنوبی و چهارمین سفر خود را روز گذشته استان ایلام انتخاب کرد و پای درد و دل مردم مناطق محروم این  دیار نشست.

این چهار سفر استانی آن هم در روزهای غیر اداری کشور تمایزهای متفاوتی را بین دو دولت قبلی و فعلی برای مردم ایجاد کرده است و آن هم خواب غفلت یک رئیس جمهور و همچنین تدبیر رئیس جمهوری دیگر برای حل مسائل کشور است.

,
,
, *حضور میدانی در جمع مردم خوزستان, *حضور میدانی در جمع مردم خوزستان,
,
,
,
,

, ,



*رفع تدریجی مشکلات کشور

محمد زاکری شهروند بندرعباسی در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره اظهار کرد: در شرایطی قرار گرفته ایم که مشکلات اقتصادی فشار مضاعفی در جامعه ایجاد کرده است اما با رویه ای که از سوی دولت جدید مشاهده می کنیم امیدوار هستیم به صورت تدریجی از تمام این مشکلات کاسته شود.

این شهروند بندرعباسی با بیان اینکه از اقدامات دولت دوازدهم چیزی جز یاس و نا امیدی بین مردم وجود نداشت؛ گفت: متاسفانه نگاه به غرب بدر دولت آقای روحانی باعث گردید عمده مسائل کشور به یک بحران تبدیل شود که فاجعه کرونا و عدم مدیریت صحیح آن بخشی از این عملکرد ضعیف بوده است.

وی ادامه داد: ملت ایران شاهد هستند که در ابتدای حضور دولت قوی مردمی موضوع سلامت مردم در دستور کار دولتمردان قرار گرفته و مساله واکسیناسیون مردم به صورت ویژه مورد توجه است تا جایی که تهیه واکسن آن هم به صورت گسترده از آماج پیک های کرونایی کشور کاسته است.

,
,
, *رفع تدریجی مشکلات کشور, *رفع تدریجی مشکلات کشور,
,
,
,
,
,
,

, ,



*امید به زندگی در مناطق محروم قوت گرفت

زهرا حسنوند یکی از بانوان بندرعباسی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی درنقاط کم برخودار کشور پیام مفهومی خاصی دارد و آن هم زنده کردن امید به زندگی در مناطق محروم است.

حسنوند با بیان اینکه از رسانه ملی شاهد حضور رئیس جمهور در جمع صیادان بندر کنارک و شنیدن رنج نامه های آنها بودم، تصریح کرد: همچنین دیدار با حاشیه نشینان میرآباد چابهار و صدور دستور ساماندهی وضعیت کپرنشینان این منطقه اقدامی بود که به دل مردم ایران نشست.

این بانوی بندرعباسی همچنین با اشاره به سفر روز گذشته رئیس جمهور به استان ایلام ابراز کرد: گفتگوی بی واسطه و رو در رو سید ابراهیم رئیسی با اهالی محله هانیوان و تاکید بر ضرورت رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار اقدامی بود که از ایشان در  این سفر شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه این سخن رئیس جمهور در رابطه با “دولت در کنار شما و در خدمت شما قرار دارد و معتقدم برای حل برخی مشکلات، خودِ مردم باید پیشقدم شوند، عنوان کرد: این نوع از بیان رئیس جمهور در جمع مردم ایلامی نشان از تعامل بین مردم و مسئولان برای حل مشکلات کشور دارد.

,
,
, *امید به زندگی در مناطق محروم قوت گرفت, *امید به زندگی در مناطق محروم قوت گرفت,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,



*نگاه متفاوت دولت به سیاست خارجی امید آفرین است

میثم الهی یکی دیگر از شهروندان بندرعباسی در گفت و گو با خبرنگار ما در این رابطه اظهار کرد: رویکرد و نگاه متفاوت دولت کنونی نسبت به سیاست خارجی کشور امید آفرین بوده است.

الهی افزود: حضور رئیس جمهور در سازمان همکاری های شانگهای و رسمیت بخشیدن به عضویت ایران در این پیمان آن هم با دائمی شدن عضویت ایران دستاودهای درخشانی را به همراه خواهد داشت.

این شهروند بندرعباسی همچنین حفظ کرامات انسانی و جایگاه طلبه ای توسط رئیس جمهور مردمی را نکته ای قابل اهمیت عنوان و ابراز کرد: حضور در مراسم اعطای دکترای افتخاری دانشگاه ملی تاجیکستان و بیان محکم در راستای درجه اهمیت طلبه بودن ایشان نشان از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

الهی همچنین با اشار به یکسان بودن مقام حرف و عمل در این دولت، خاطرنشان کرد: شاهد به ثمر نشستن سخنان رئیس جمهور هستیم که نمونه آن حضور در مناطق محروم و گفت و گوی چهره به چهره با مردم  در جهت رفع غبار محرومیت از جامعه است.

,
,
, *نگاه متفاوت دولت به سیاست خارجی امید آفرین است, *نگاه متفاوت دولت به سیاست خارجی امید آفرین است,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,



*رویکرد انقلابی و مردمی دولت کنونی منجر به رفع بسیاری از مشکلات و پیشرفت های چشمگیر کشور خواهد شد

فریدون همتی استاندار هرمزگان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: حضور میدانی مدیران در میان مردم شهرها و روستاها از شاخص های اصلی و مهم مدیریت انقلابی طبق ارزش های انقلاب اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مورد تاکید حضرت امام راحل عظیم الشأن و پس از آن از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است که معظم له خودشان از الگوهای چنین مدیریتی چه در دوران ریاست جمهورى در دهه ۶۰ و همچنین پس از آن در دوران رهبری ایشان محسوب می شوند و همچنین شهیدان رجایی و باهنر نیز دیگر الگوهای ماندگار در این عرصه هستند.

وی افزود: ما تاثیرگذاری مدیریت میدانی و جهادی را در دوران دفاع مقدس به خوبی مشاهده می کنیم به شکلی که فرماندهان سرافراز این دوران با بهره گیری از چنین روشی توانستند با حضور میدانی و ارتباط نزدیک با رزمندگان، جنگ را مدیریت و فرماندهی و پیروزی های بزرگ را برای کشور رقم بزنند.

استاندار هرمزگان ابراز داشت: پس از دفاع مقدس نیز هرجا که ما راه مدیریت جهادی، انقلابی و میدانی را در پیش گرفته ایم، توانسته برای مردم گره گشا باشد و این نشان می دهد که این شیوه از مدیریت به عنوان یکی از اصول شاخص انقلاب اسلامی باید در همه مدیران و مسئولان کشور وجود داشته باشد تا بر مشکلات غلبه نموده و به موفقیت های بیشتر دست یابیم.

,
,
, *رویکرد انقلابی و مردمی دولت کنونی منجر به رفع بسیاری از مشکلات و پیشرفت های چشمگیر کشور خواهد شد, *رویکرد انقلابی و مردمی دولت کنونی منجر به رفع بسیاری از مشکلات و پیشرفت های چشمگیر کشور خواهد شد,
,
,
,
,
,
,

, ,

*لزوم تقویت ارتباط چهره به چهره مدیران با مردم

, *لزوم تقویت ارتباط چهره به چهره مدیران با مردم, *لزوم تقویت ارتباط چهره به چهره مدیران با مردم,

همتی گفت: یکی از توصیه های همیشگی بنده به مدیران در استان هرمزگان، حضور و تقویت ارتباط چهره به چهره با مردم استان بوده است و این روش به خود بنده نیز کمک بسیاری در راستای آشنایى از نزدیک با مسائل، مشکلات و موانع و تصمیم گیری بهتر در راستای پیشبرد امور داشته است و بر این اساس تلاش کرده ام تا از نزدیک از همه شهرها، روستاها و پروژه های مختلف در سراسر هرمزگان بازدید و با مردم نیز دیدار و گفتگو داشته باشم.

وی بیان کرد: خوشبختانه از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی که عنوان دولت مردمی را برای این دولت برگزیده اند، شاهد سفرهای استانی رئیس جمهور مردمی با هدف آشنا شدن با مسائل و مشکلات مردم، در جهت ایجاد اشتغال، رونق تولید، رفع مشکلات مردم به ویژه فقرا و محرومین در استان‌ها در همین مدت زمان کوتاه آغاز مسئولیت ایشان هستیم و این ویژگى علاوه بر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، در معاونین محترم رئیس جمهور و وزرای محترم نیز دیده می شود که قطعا این رویکرد انقلابی و مردمی دولت سیزدهم در راستای مدیریت میدانی و جهادی، منجر به رفع بسیاری از مشکلات و پیشرفت های چشمگیر کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه