اخبار داغ

مدیرعامل مترو تهران اعلام کرد؛

آماده سازی مترو برای حضور دانش آموزان/ ازاختصاص قطارهای فوق العاده تا ضدعفونی مداوم واگن ها

آماده سازی مترو برای حضور دانش آموزان/ ازاختصاص قطارهای فوق العاده تا ضدعفونی مداوم واگن ها
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه همزمان با بازگشایی برخی از مدارس اگر ازدحام جمعیت در مترو داشته باشیم قطار فوق‌العاده اعزام خواهد شد، گفت: ضدعفونی قطارهای مترو مداوم انجام می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی عبدالله‌پور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره تمهیدات مترو تهران همزمان با بازگشایی برخی از مدارس از جمله کلاس اولی‌ها اظهار داشت: کلاس اولی‌ها اصولا از مترو استفاده نمی‌کنند مگر اینکه با خانواده‌هایشان وارد شهر زیرزمینی شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: در حال حاضر با همان روش قبلی یعنی سرفاصله حرکت 4 دقیقه قطارهای مترو تردد دارد و اگر ازدحامی باشد و مدارس بیشتر بازگشایی حضوری شوند، قطار فوق‌العاده اعزام خواهد شد.
,
 
,
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه مسافران نگرانی در مورد وضعیت بهداشتی مترو نداشته باشند گفت:‌ضدعفونی قطارها مداوم انجام می‌گرد و از شهروندان خواستاریم به دلیل اینکه احتمال استفاده دانش‌آموزان از مترو وجود دارد بیشتر از گذشته نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و عدم صحبت با یکدیگر جهت پیشگیری از انتقال کرونا اقدام کنند.
,
 
,
عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر بر اساس آخرین آمارها و گزارشاتی که به دست‌مان واصل و ثبت شده در روزهای اخیر 700 تا  800 هزار نفر از مترو روزانه برای تردد استفاده کرده اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه