اخبار داغ

رئیس شورای شهر تهران خبر داد؛

برنامه های تازه برای نوسازی بافت فرسوده/ تسریع در نوسازی پایتخت

برنامه های تازه برای نوسازی بافت فرسوده/ تسریع در نوسازی پایتخت
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برنامه های تازه برای نوسازی بافت فرسوده داریم، گفت: هماهنگی دولت و مدیریت شهری و بهره‌مندی از ظرفیت وزارت راه و شهرسازی منجر به تسریع در نوسازی بافت فرسوده پایتخت خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی چمران، رئیس شورای ششم شهر تهران ، درباره موضوع نوسازی بافت فرسوده اظهارداشت: این مسأله یکی از رویکردها و اولویت‌های ما در مدیریت شهری جدید است، باید برنامه‌های نو و تازه‌ای در این زمینه آغاز کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی گفت: نتیجه برنامه‌هایی که داریم را زمانی که بخواهیم عملیاتی کنیم اعلام خواهیم کرد تا خدای ناکرده وعده بیجا نداده باشیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه نگاه ویژه به موضوع نوسازی بافت فرسوده به ویژه در نقاط جنوبی پایتخت داریم، گفت: بافت فرسوده یکی از مطالبات شهروندان است که ما تلاش خواهیم کرد برنامه‌ریزی‌های لازم را با همکاری علیرضا زاکانی شهردار تهران انجام دهیم.
,
 
,
چمران با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که در شورای چهارم به‌طور ویژه پیگیری و اجرا شد نوسازی بافت فرسوده بود، خاطرنشان کرد: در دولت جدید هم وزیر راه و شهرسازی بحث‌هایی را در این زمینه داشته است که ما این موارد را نیز دنبال خواهیم کرد.
,
 
,
چمران با بیان اینکه تعامل دولت و مدیریت شهری در پیشبرد برنامه های مختلف بسیار حائز اهمیت است، گفت: مدیریت شهری حتما حداکثر تعامل را با دولت خواهد داشت.
,
 
,
 هماهنگی دولت و مدیریت شهری و بهره‌مندی از ظرفیت وزارت راه و شهرسازی منجر به تسریع در نوسازی بافت فرسوده پایتخت خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه