اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد؛

۲ برابر شدن توان تزریق واکسیناسیون به مدد طرح شهید سلیمانی/ اتمام مرحله اول واکسیناسیون در سمنان تا نیمه مهرماه

۲ برابر شدن توان تزریق واکسیناسیون به مدد طرح شهید سلیمانی/ اتمام مرحله اول واکسیناسیون در سمنان تا نیمه مهرماه
نوید دانایی گفت: روند تزریق واکسیناسیون با همراهی بسیج و سپاه در قالب طرح شهید سلیمانی و ایجاد مراکز واکسیناسیون تجمیعی به دو برابر پیش بینی ما از واکسینه کردن افراد افزایش یافته و در حال حاضر روزانه ۱۰هزار دوز واکسن تزریق می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت از واکسیناسیون حدود ۲۰۰ هزار نفر در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد و گفت: براساس پوشش واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سالف تقریبا ۶۲ درصد از جمعیت تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی سمنان دوز اول و حدود 30درصد دوز دوم را تزریق کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

اتمام مرحله اول واکسیناسیون مجموعه علوم پزشکی سمنان تا نیمه مهرماه

, اتمام مرحله اول واکسیناسیون مجموعه علوم پزشکی سمنان تا نیمه مهرماه, اتمام مرحله اول واکسیناسیون مجموعه علوم پزشکی سمنان تا نیمه مهرماه,

دانایی در ادامه با اشاره به تزریق روزانه حدود ۹ تا ۱۰هزار دوز واکسن در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، افزود: با توجه به روند خوب واکسیناسیون پیش بینی می شود ظرف ۱۵ روز آینده تزریق دوز اول واکسن به تمام افراد تحت پوشش به اتمام رسد.

,

 دانایی با بیان اینکه خوشبختانه ذخایر واکسن به میزان کافی موجود است،عنوان کرد:  در حال حاضر به هیچ عنوان مشکل تامین و ذخیره سازی واکسن وجود ندارد و براساس سیر تزریق واکسن های موجود در کشور (سینوفارم، آسترازانکا و برکت ) در اختیار دانشگاه قرار می گیرد.

,

سیر کرونا در استان همچنان سر به زیر است

, سیر کرونا در استان همچنان سر به زیر است, سیر کرونا در استان همچنان سر به زیر است,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان سیر ابتلا و بستری بیماران کرونایی  را کاهشی دانست و ابراز امید واری کرد که این روند با رعایت پروتکل ها همچنان نزولی ادامه یابد و باتوجه به شروع فصل سرما برآورد می شود این شیوه رعایت پروتکل ها امکان ابتلا به انفولانزا را  نیز کاهش می دهد.

,

دو برابر شدن توان  تزریق واکسیناسیون به مدد طرح شهید سلیمانی

, دو برابر شدن توان  تزریق واکسیناسیون به مدد طرح شهید سلیمانی, دو برابر شدن توان  تزریق واکسیناسیون به مدد طرح شهید سلیمانی,

وی از دوبرابر شدن توان و ظرفیت تزریق واکسیناسیون در گام دوم طرح شهید سلیمانی خبرداد و اذعان کرد:  روند تزریق واکسیناسیون با همراهی بسیج و سپاه در قالب طرح شهید سلیمانی و ایجاد مراکز واکسیناسیون تجمیعی  به دوبرابر پیش بینی ما از واکسینه کردن افراد افزایش یافته و در حال حاضر روزانه 10هزار دوز واکسن تزریق می شود.   

,

به گفته دانایی امکان توان و تزریق روزانه 20هزار دوز نیز به مدد طرح شهید سلیمانی وجود دارد، اما بعلت آنکه به  طور متوسط روزانه بیشتر از حدود 8الی 9 هزار نفر ثبت نام در سایت انجام نمی گیرد، ضرورتی برای گسترش  مراکز واکسیناسیون وجود ندارد.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان اذعان کرد: خوشبختانه غربالگری های روزانه با همراهی وحضور فعال بسیجیان در قالب تیم های تخصصی نظارتی و حمایتی و صد و پایش افزایش یافته و موجب کنترل سیر بیماری شده است، به طوریکه در هفته گذشته فوتی های کرونایی بسیار کاهش یافته و طی 4 روز گذشته تنها یک مورد فوتی گزارش شده است.

,

وی در پایان از مردم در خواست کرد بدون توجه به شایعات غیر علمی عوارض واکسیناسیون نسبت به تزریق آن اقدام کنند و باید گفت بدون اغراق تاکنون عارضه جدی در سطح استان گزارش نشده و افراد باقیمانده  با تزریق به موقع  امکان ادامه زنجیره انتقال و ایجاد موج های جدید بیماری را کنترل کنند.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه