اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

عدالت آموزشی در همه مدارس لرستان برقرار شود

عدالت آموزشی در همه مدارس لرستان برقرار شود
حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه باید عدالت آموزشی در همه مدارس برقرار شود، گفت: هنوز مدارس روستایی نیازمند توجه ویژه است و از کمبود تجهیزات رنج می برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی صبح امروز در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدرسه دخترانه شاهد خرم آباد، اظهار داشت: سال تحصیلی برای کشور ما همیشه همراه است با گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس، دفاعی که دانش آموزان و معلمان نقشی مهم داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و دینی است و نهاد آموزش و پرورش در پیدایش انقلاب اسلامی نقش ستودنی داشت به طوری که در مقاطع مختلف نقش خود را ایفا کردند و گواه آن ۳۶ هزار شهید دانش آموز و صدها معلم شهید در دوران دفاع مقدس بوده است.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: راه ارتقای فرهنگی و پیشرفت در همه زمینه ها از درون آموزش و پرورش می گذرد و هر جامعه ای برای آنکه به رشد و بالندگی برسد نیازمند بایدها و نبایدهایی است که از درون آموزش و پرورش و از جایگاه تعلیم و تربیت برمی خیزد.

,

حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد: در جمهوری اسلامی ایران برای گسترش آموزش و پرورش تلاش های فروانی شده ولی عمق کار وسیع و میدان برای عرصه های خدمت گسترده است خصوصا در استان ما نیازمند عرصه های خدمت  بیشتری است و باید خدمات بیشتری در آموزش و پرورش به آن پرداخته شود.

,

وی بیان کرد: هنوز مدارس روستایی وجود دارد که نیازمند توجه ویژه است و از کمبود تجهیزات رنج می برند، همچنین سطح مدارس حاشیه شهرها با مدارس دیگر متفاوت است که باید عدالت آموزشی با تلاش و دریافت اعتبارات برقرار شود.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: هم مدیران بخش های اجرایی و هم نمایندگان تلاش کنند تا در استان برای رفع این کمبودها به یک نقطه قابل قبولی برسیم.

,

حجت الاسلام شاهرخی گفت: برنامه نویسان آموزش و پرورش در سطح کلان و استان به جهت ظرفیت هایی که بیرون از این نهاد هستند و یا ظرفیت های داخل این نهاد توجه کنند و بررسی شود که شاخص های یک مدرسه موفق چیست و به سمت این شاخص ها حرکت شود.

,

وی اظهار داشت: بررسی شود که در باب سند تحول بنیادین چه میزان پیشرفت داشتیم و باید شاخص ها تعیین شود و برای هر مدرسه شاخص هایی تعیین شود و با استفاده از اسناد و سند تحول بنیادین می توان از ظرفیت فرهیختگان و برجستگان، این برنامه را بومی سازی کرد و اگر تعلیمی باشد و تربیتی نباشد، نتیجه ای ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه