اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

صحنه مبارزه با دشمنان خدمت‌رسانی به مردم و رفع محرومیت است/توزیع ۳۵۵ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی

صحنه مبارزه با دشمنان خدمت‌رسانی به مردم و رفع محرومیت است/توزیع ۳۵۵ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی
عسگری گفت: به برکت تفکر انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی گفتمان خدمت صادقانه و محرومیت‌زدایی در سطح کشور نهادینه‌شده و به تعبیری صحنه مقابله و مبارزه با دشمنان امروز خدمت‌رسانی به مردم و رفع محرومیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در حاشیه رزمایش کمک مؤمنانه به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: به برکت تفکر انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی گفتمان خدمت صادقانه و محرومیت‌زدایی در سطح کشور نهادینه‌شده و به تعبیری صحنه مقابله و مبارزه با دشمنان امروز خدمت‌رسانی به مردم و رفع محرومیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب؛,

عسگری اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم گفتمان جهادی و خدمت‌رسانی به گفتمان عمومی جامعه تبدیل شود و خوشبختانه گروه‌های جهادی میدان‌دار و پیشگامان عرصه خدمت‌رسانی هستند که برای زدودن غبار فقر و محرومیت تلاش می‌کنند.

,

وی ادامه داد: جهادگران بسیج سازندگی به دنبال آن هستند که غبار محرومیت را از چهره محرومان و مظلومان پاک کنند و پرچم‌دار محرومیت‌زدایی باشند.

,

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بسیج سازندگی در جبهه دفاع از مستضعفین در برابر مستکبرین و خدمت به ولی‌نعمتان محکم و جانانه ایستاده و تفکر جهادی و انقلابی با بسیج سازندگی عجین شده به‌طور مسئله محور و به شکل مویرگی در بدنه نظام اسلامی از هیچ تلاش و کوششی برای رفع مشکلات مردم فروگذار نخواهد کرد.

,

عسگری افزود: به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاکم در کشور و با لبیک ملت به‌فرمان مقام معظم رهبری در طول بیماری کرونا نهضت کمک مؤمنانه در استان مرکزی رقم خورد و مردم با خلق حماسه‌هایی از جنس ایثار و ازخودگذشتگی اقدامات ماندگاری رقم زدند.

,

وی ادامه داد: استان مرکزی در اجرای نهضت کمک مؤمنانه بسیار خوش درخشید و با مشارکت مردم و خیرین اتفاقات بسیار خوبی رقم خورد که در قالب قرارگاه کمک مؤمنانه بیش از ۳۵۵ هزار بسته معیشتی، یک هزار و ۲۰۰ جهیزیه، ۲۶ هزار بسته لوازم‌التحریر، یک میلیون و ۷۰۰ هزار پرس غذای گرم ، ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار بسته بهداشتی و ۵۱۰ عدد تبلت و گوشی در سطح استان مرکزی توزیع شده که ارزش ریالی آن بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است.

,

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروز به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس رزمایش کمک مومنانه به استعداد ۸ هزار بسته کمک معیشتی ، یک هزار بسته لوازم التحریر و یکصد سری جهیزیه انجام می شود و همچنین ۸۰ پروژه مسکن محرومان ک ۴۰ پروژه آبرسانی در روستاهای سربند و سایر روستاها با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور نیز انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه