اخبار داغ

نماینده مردم کرج در مجلس:

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی با ارائه لایحه به مجلس انجام می‌شود/ انتقاد کارمندان از کار مشابه و دریافتی تبعیض آمیز و چند برابری

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی با ارائه لایحه به مجلس انجام می‌شود/ انتقاد کارمندان از کار مشابه و دریافتی تبعیض آمیز و چند برابری
مهدی عسگری گفت: متاسفانه در دستگاه های ادارای نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی، حجمی شرکتی فعالیت دارند که با یک کار مشابه دریافتی تبعیض آمیز و چند برابری دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عسگری نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از موانع تولید روند راه اندازی کسب و کار بود، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: تسهیل صدور مجوز کسب و کار در مجلس یکی از راه های مقابله موانع تولید بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
عسگری افزود: پیش از این هر فردی برای تولید و کار کلان با هفت خوان و بروکراسی زائد مواجه می شد و در این راه سرمایه کار اشخاص، ارزش خود را از دست می داد. البته کلیت طرح تصویب شده است. 
,
 
,
وی اظهارداشت: در صورت تصویب نهایی، مجوز کسب و کار به دو بخش مجوزهای تایید محور و مجوزهای ثبت محور تقسیم می شود، متاسفانه در دنیا رتبه کسب و کار خوبی نداریم در نتیجه تسهیل صدور مجوز کار تاثیر ویژه ای روی اشتغال جوانان خواهد داشت.
,
 
,
عسگری درباره تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، تصریح کرد: دولت در روزهای اخیر در بحبوحه رای اعتماد کابینه بود، متاسفانه در دستگاه های ادارای نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی، حجمی شرکتی فعالیت دارند که با یک کار مشابه دریافتی تبعیض آمیز و چند برابری دارند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ساماندهی نیروهای شرکتی نیاز به لایحه دولت دارد، گفت: برخی از وزرا با اختیاراتی که دارند تبدیل وضعیت ها را انجام می دهند اما با توجه به بار مالی که به دولت وارد می شود باید روند قانونی سپری شود.
,
 
,
عسگری با اشاره به اینکه دولت لایحه ساماندهی کلی نیروهای دولتی را به مجلس ارائه می کند، گفت: شرکت های خصولتی که ۵۰ درصد نیروهای آنها دولتی و نصف دیگر خصوصی است، با این روند مقابله می کنند.
,
 
,
وی گفت: نیروهای شرکت های خصوصی که در ادارات دولتی کار می کنند شامل تبدیل وضعیت نمی شوند، این تبدیل وضعیت شامل نیروهایی می شود که مستقیما با ادارات قرارداد دارند و خبرهای خوبی برای آنها در راه است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه