اخبار داغ

سردار زهرایی خبر داد؛

برنامه‌ریزی برای اجرای ۴ مرحله نهضت کمک مؤمنانه تا پایان سال در کشور/ به دنبال ارائه خدمات تخصصی و بازتعریف کمک مؤمنانه هستیم

برنامه‌ریزی برای اجرای ۴ مرحله نهضت کمک مؤمنانه تا پایان سال در کشور/ به دنبال ارائه خدمات تخصصی و بازتعریف کمک مؤمنانه هستیم
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: تا پایان سال ۴ مرحله دیگر به‌عنوان نهضت کمک مؤمنانه داریم و در مناسبت‌های مختلف ازجمله سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، هفته وحدت، هفته بسیج و دهه فجر کمک مؤمنانه عرضه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی در حاشیه رزمایش کمک مؤمنانه استان مرکزی و در جمع خبرنگاران گفت: پنجمین مرحله‌ای که در استان‌ها با برنامه‌های بسته‌های معیشتی و بهداشتی و درمانی لوازم‌التحریر، کیف و کفش، تبلت، جهیزیه، آزادسازی زندانیان، ایجاد فرصت شغلی برای کسانی که به دلیل ویروس منحوس کرونا دچار آسیب شدند و یا مرمت منازل آسیب‌دیده در حوادث مختلف و بی‌بضاعت‌ها در برنامه کار این مرحله از نهضت مؤمنانه قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

زهرایی اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس به‌ تناسب زمانی که داشتیم تقسیم کاری بین سپاه‌های استانی شده که الحمدالله به‌تناوب بسیار خوب و حماسه‌آفرین، بخشی از زحمات و تلاش‌های جهادگران بسیجیان و به‌ویژه خیرین دریادل را تحت عنوان نهضت کمک مؤمنانه رسانه‌ای می‌کنند.

,

وی ادامه داد: تا پایان سال ۴ مرحله دیگر به‌عنوان نهضت کمک مؤمنانه داریم و در مناسبت‌های مختلف ازجمله سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، هفته وحدت، هفته بسیج و دهه فجر کمک مؤمنانه عرضه خواهد شد.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: هدف ما در نهضت کمک مؤمنانه قشری هستند که مددجوی کمیته امداد یا بهزیستی شاید نباشند ولی محروم هستند نیاز به کمک دارند ولی تاکنون تحت عنوان نیازمند شناسایی نشده‌اند.

,

زهرایی افزود: پایگاه‌های مقاومت در سراسر کشور یک‌میلیون و ۶۵۰ هزار نفر ازاین‌دست را شناسایی کردند و با اولویت به این بزرگواران ارائه می‌دهیم و در گام بعدی به سایر نیازمندان کمک می‌رسانیم.

,

وی با اشاره به دنبال این هستیم که خدمات تخصصی ارائه دهیم و خدمات مؤمنانه را بازتعریف ‌کنیم ادامه داد: خدمات هم تخصصی و نقطه زنی شود یعنی کسی که بسته معیشتی نیاز دارد بسته معیشتی و کسی که دارو یا شغل نیاز دارد دارو و فرصتی شغلی ایجاد شود.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی، انسجام گروه‌های جهادی در استان مرکزی را از کارهای خوبی دانست که نهادینه شده است افزود: گروه‌های جهادی و جهادگران استان مرکزی پیشران در برخی از فعالیت‌های محرومیت‌زدایی هستند و در ساخت منازل آسیب‌دیده از سیل گروه‌های جهادی استان مرکزی به کمک بسیج سازندگی آمدند و الگوی قابل تکثیر در سراسر کشور شدند چراکه با دست خالی اما با همت بلند کارهای بزرگی کردند که نمونه آن ساخت و مرمت منازل آسیب‌دیده از سیل و حضور در مناطق حادثه‌خیز بوده است.

,

زهرایی خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب گروه‌های جهادی موتور محرک و پیشران و بسیج کننده مردم برای فتح خرمشهرهای پیش رو است که به فضل الهی استان مرکزی پیشتاز آن خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه