اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه البرز:

انقلاب و دفاع مقدس، عرض اندام ایران در برابر بلوک شرق و غرب بود/ امام (ره) تنها حکومت جهان بر مبنای اسلامیت را پایه گذاری کرد

انقلاب و دفاع مقدس، عرض اندام ایران در برابر بلوک شرق و غرب بود/ امام (ره) تنها حکومت جهان بر مبنای اسلامیت را پایه گذاری کرد
حجت الاسلام علیمراد یوسفی گفت: انقلاب ۵۷ با تاسی از نهضت امام سوم شیعیان بنیان گذاری شد و غرب و شرق مشاهده کردند برای اولین بار در دنیا حکومتی شکل گرفت که بر مبنای اسلام ناب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام یوسفی نماینده ولی فقیه در سپاه البرز با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس نمادی از ایثارگری و شهادت طلبی های جوانانی است که صفحاتی از تاریخ را تکمیل کردند، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: دفاع جوانان در برابر دشمن برای حفظ خاک کم نظیر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حجت الاسلام یوسفی افزود: تحمیل شدن جنگ به ایران یکی از مسائلی است که باید به آن پرداخته شود، به برکت حرکت های خالصانه امام (ره) و بصیرت ملت شریف ایران، زحمات علما در این مقطع کنونی نتیجه داده و ساختار حکومت برمبنای اسلام ناب شکل گرفت.
,
 
,
وی اظهار داشت: در زمان انقلاب ۵۷ شاهد بودیم که مردم در دو صف بلوک شرق و غرب صف کشیده بودند و هیچ کسی یا کشوری خارج از این دو اجازه عرض اندام نداشت، موقعیت ایران در آن زمان استثنایی بود چرا که علاوه بر همسایگی شرق، مستعمره غرب بود.
,
 
,
حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: ایران از نظر ژئوپلیتیک موقعیت بسیار حساسی داشت، گاها بین بلوک شرق و غرب نزاع بود و هر دو جریان به ایران توجه داشتند، جمهوری اسلامی شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی را سر داد.
,
 
,
وی گفت: نفی شرق و غرب از نظر کارشناسان امکان پذیر نبود چرا که همه باید تبعه و وابسته شرق یا غرب بودند،آنها معتقد بودند جمهوریت با اسلامیت قابل جمع نیست، ترکیب بین این دو از نظر سیاسیون در تناقض بود.
,
 
,
حجت الاسلام یوسفی افزود: مردم پذیرفته بودند که دین اداره توانایی جامعه را ندارد، بعد از رنسانس مشاهده کردنه بودند دین عملا شکست خورده بود و اعتقاد داشتند دین شرایط حکومت داری را ندارد.
,
 
,

وی اظهار داشت: انقلاب ۵۷ با تاسی از نهضت امام سوم شیعیان بنیان گذاری شد و غرب و شرق مشاهده کردند برای اولین بار در دنیا حکومتی شکل گرفت که بر مبنای اسلام ناب است و در کمترین زمان انتخابات برگزار کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه