اخبار داغ

استاندار لرستان:

۱۴۸۰ کلاس درس در لرستان نوسازی شد/ ضرورت ترغیب دانش آموزان به رشته‌های مهارتی

۱۴۸۰ کلاس درس در لرستان نوسازی شد/ ضرورت ترغیب دانش آموزان به رشته‌های مهارتی
خادمی با بیان اینکه ۱۴۸۰ کلاس درس در لرستان نوسازی شد، گفت: ترغیب و تشویق دانش آموزان به سمت رشته های مهارتی ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سید موسی خادمی صبح امروز در مراسم نواختن زنگ مدرسه که در دبیرستان دخترانه شاهد مهر برگزار شد، اظهار داشت: اوایل مهر برای همه افراد، روزهایی خاطره انگیز است، هر انسانی در طول زندگی، ایامی دارد که کل زندگی را تحت تاثیر قرار می دهد و یکی از همان روزها، روز اول مهر است که آینده افراد از همین روز و از چگونی رفتار در این روز شکل می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: کامل ترین تعبیر برای معلم از سخنان امام(ره) بود که کار معلمی را به کار انبیاء تعبیر کردند و این نهال ها در آینده به درختان تنومند و پرثمری تبدیل می شوند و معلم با رفتار خود نقش مهمی در آینده دانش آموزان دارد.

,

استاندار لرستان تصریح کرد: همه باید با حمایت از آموزش و پرورش برای تربیت و پرورش دانش آموزان تلاش کنند تا دانش آموزان به سرانجام برسند و آینده درخشانی را بسازند.

,

خادمی با اشاره به توسعه فضای مجازی بیان کرد: یکی از کارهای مهمی که در این سالها در آموزش و پرورش انجام شد بحث توسعه فضای مجازی بود که در این روزهای کرونا با افزایش پهنای باند اینترنت، دانش آموزان توانستند آموزشهای درسی را فراگیرند.

,

وی بیان کرد: با شیوع کرونا بسیاری از مدارس به اینترنت وصل شدند اما هنوز هم مدارسی هستند که اینترنت ندارند و از راه های دیگری آموزش های درسی را فرا می گیرند.

,

استاندار لرستان تصریح کرد: طی چهار سال اخیر هزار و ۴۸۰ کلاس درس و ۷۳۰ مدرسه برای حضور دانش آموزان مهیا و نوسازی شد.

,

خادمی بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته، سطح سواد در استان دو درصد افزایش یافته است.

,

وی با تاکید بر ترغیب دانش آموزان در رشته های فنی گفت: ۷۰ درصد کنکوریها در رشته تجربی بوده که ممکن است نتیجه نگیرند و باید تلاش شود تا دانش آموزان به سمت رشته های مهارت آموزی حرکت کنند چرا که این نوع رشته ها نیاز کشور است و تولید و اقتصاد از آنجا شکل می گیرد که در این راستا تقویت رشته های فنی و مهارتی الزامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه