اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در هرمزگان مطرح کرد؛

ابهت جنایتکاران تاریخ را در دوران دفاع مقدس شکستیم/خم به ابرو نیاوردن در مقابل دشمنان، رهآورد آن دوران طلائی است

ابهت جنایتکاران تاریخ را در دوران دفاع مقدس شکستیم/خم به ابرو نیاوردن در مقابل دشمنان، رهآورد آن دوران طلائی است
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: ما ابهت جنایتکاران و ابرجنایتکاران تاریخ را در دوران دفاع مقدس شکستیم و له کردیم و نسل امروز جامعه ما اگر در مقابل دشمنان خم به ابرو نمی آورد محصول ره آورد آن دوران طلایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در گفت و گو باخبرنگار  هرمز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازی ها، فداکاری ها و رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: درود می فرستیم به روان پاک شهدا و مخصوصا شهید سلیمانی عزیزما که ایشان نه تنها متعلق به ایران بود بلکه به هرمزگان تعلق خاصی داشت بچه های هرمزگان قبل از آنکه شهید سلیمانی فرمانده سپاه قدس شود و به آن شهرت جهانی برسد مرید و دلباخته اش بودند و بیش از همه، استان هرمزگان در فراق و سوگ آن فرمانده رشید و بزرگوار خودش گریست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با بیان اینکه یادگاران 8سال دفاع مقدس برگه های زرینی از کتاب دفاع مقدس ما هستند افزود: دفاع مقدس تنها یک بخشی و قطعه ای از تاریخ برای ما نبود دوران دفاع مقدس برگ های زرینی بود که در انقلاب اسلامی ایران توسط شهدا و ایثارگران، فداکاران و جانبازان نوشته شد و دوران دفاع مقدس ما یک کتاب عشق و یک تاریخ ماندگار است.

,

عبادی زاده ادامه داد: شهدا تنها پیام خودشان را بر روی کاغذ ننوشتند بلکه با خون خودشان بر روی صفحه لرزان هوا نوشتند و این هرگز پاک نخواهد شد و پیامی که با خون نوشته شود در تاریخ ماندگار است.

,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اضافه کرد: به برکت 8سال دفاع مقدس، خدای متعال عنایت های زیادی به ما کرد و دستاوردهای زیادی داشتیم و به خودباوری رسیدیم و امروز محصول آن خودباوری دفاع مقدس را درو می کنیم.

,

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد:ما ابهت جنایتکاران و ابرجنایتکاران تاریخ را در دوران دفاع مقدس شکستیم و له کردیم و نسل امروز جامعه ما اگر در مقابل دشمنان خم به ابرو نمی آورد محصول ره آورد آن دوران طلایی است.

,

وی با بیان اینکه ما استعدادها و خلاقیت های نسل جوان خودمان را در آغاز انقلاب اسلامی در دفاع مقدس به منصه ظهور رساندیم گفت: این خلاقیت ها و ابتکارات بود که از دل آن چهره های ماندگاری چون شهید سلیمانی ها، شهید باکری و شهید همتی ها و خرازی ها وبزرگان ما با ظهور و بروز خلاقیت های خودشان درخشیدند و امروز چراغ راه جوانان ما و نوجوانان ما در ادامه راه ماندگار آن شهیدان هستند.

,

بسیج از متن دفاع مقدس متولد شد

, بسیج از متن دفاع مقدس متولد شد, بسیج از متن دفاع مقدس متولد شد,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس شاهد تولد نوینی بنام بسیج بودیم اظهار کرد: بسیج از متن دفاع مقدس متولد شد و این تولد مبارک، امروز در سوریه، لبنان، یمن و همه نقاط جهان بعنوان بدنه قدرتمند انقلاب اسلامی، قدرت خودش را رخ دشمنان می کشد.

,

دکتر عبادی زاده با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس ما دانشگاه تربیت انسان بود افزود: جمله معروف رهبری معظم بعنوان "ما می توانیم" در دوران دفاع مقدس معنا کردیم و به تجارت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی بسیار ارزشمندی دست پیدا کردیم.

,

وی ادامه داد: جوانان در دامان و متن دانشگاه دفاع مقدس تربیت شدند که امروز محصول و فارغ تحصیلان این دانشگاه در دنیا چطور قدرت انقلاب اسلامی را به رخ دشمنان انقلاب می کشند.

,

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: در عرصه فرهنگ، درعرصه معنویت، اقتدار نظامی و در قدرت سیاسی که امروز کشور عزیز ما ایران در دنیا بعنوان قدرت بزرگ که مراحل آغازین قدرت منطقه ای را پشت سر می گذاریم و انقلاب اسلامی عزیز بعنوان قدرت جهانی ان شاالله در بین ابرقدرت های امروز مطرح خواهد بود اینها همه به برکت دفاع مقدس ماست و هرچه در دفاع مقدس دیدیم زیبایی بود و جز این جمله عقیله بنی هاشم که فرمود در کربلا چی دیدند گفتند ما رعیت الا جمیلا ،ما جز زیبایی ها در دوران دفاع مقدس چیزی ندیدم واین زیبایی های دفاع مقدس توسط همین جوانان و نوجوانان شهید خلق شد.

,

عبادی زاده با بیان اینکه  در دوران دفاع مقدس جلوه های ایثار مقاومت و شهادت عاشورایی را معنا کردیم بیان کرد: روستایی، شهری، زن، مرد، پیر و جوان همه با یک هدف در کنار یکدیگر با محوریت دفاع مقدس، خالق زیباترین جلوه های اجتماعی و اخوت و برادری بودند و اینها را فراموش نخواهیم کرد.

,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد: ما نقش مسجد و محوریت مساجد را در کارگزاری و جریان سازی برای دفاع مقدس را فراموش نمی کنیم و یاد داریم همین شهدای عزیمان ما از مساجد راهی جبهه های جنگ شدند و امروز الحمدالله برکات زیادی را از دفاع مقدسمان داریم.

,

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یک تاریخ نبود که فراموش شود، صفحه کاغذ نبود که پاره شود دفاع مقدس یک آرمان است که حامل میخواهد حاملین این آرمان را رهبر معظم انقلاب را با الهام از فرمایشات امیرالمونین در دو ویژگی بیان کردند یکی اینکه آنهایی که اهل بصیرت اند و دوم آن کسانی که اهل صبر و مقاوم هستند و در مقابل تند بادها، خم به ابرو نمی آورند و در برابر ناملایمات و فتنه های زمانه کمر خم نمی کنند این دو ویژگی است که رزمنده را تا پایان راه نگه می دارید و ما امروز با صبر و بصیرت و راهی که در دفاع مقدس آغاز کردیم تحت بیرق اسلام و قیادت نائب امام زمان رهبر فرزانه انقلاب ان شاالله ادامه خواهیم داد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه