اخبار داغ

فرمانده گروه توپخانه ۶۱ محرم:

همایش اربعین حسینی از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس است

همایش اربعین حسینی از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس است
سردار حسینی گفت: همایش دهها میلیونی اربعین حسینی از دستاوردهی مهم و بزرگ دفاع مقدس است که با نثار خون شهدایی رقم خورد تا امروز این حرکت جهانی که مقدمه ظهور منجی عالم بشریت است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار عباس حسینی، فرمانده گروه توپخانه، پدافند هوایی و موشکی 61 محرم صبح امروز در همایش ایثار تربت حیدریه اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس آن است که جنگ تحمیلی، مردم ایران و نظام اسلامی را بیمه و استقلال و تمامیت ارضی کشور را تامین کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: مطمئن باشید اگر دشمنان ما اطمینان داشتند همین امروز می‌توانند نظام اسلامی را نابود کنند، اجازه نمی‌دادند کار به فردا بکشد.

,

حسینی گفت: یکی دیگر از نتایج دفاع مقدس تولید قدرت ملی در داخل کشور و همچنین تولید قدرت فرا ملی در منطقه و جهان است.

,

این سردار سپاه خاطر نشان کرد: از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس همایش ده‌ها میلیونی اربعین در عراق است و همچنین توسعه صنعت موشکی ما که به برکت دفاع مقدس شکل گرفت و امروز شاهدیم ده‌ها رشته علمی دیگر در کنارش شکوفا شد.

,

فرمانده گروه موشکی توپخانه و پدافند هوایی 61 محرم افزود: از دیگر دستاوردهای دوران دفاع مقدس گام دوم انقلاب رقم زده شد و ما امروز وظیفه داریم گام دوم را با قدم های استوار برداریم.

,

وی نیاز امروز کشور را مدیرانی جهادی و با روحیه ای انقلابی عنوان کرد و گفت: امروز کشور به یک حرکت جهشی نیاز دارد تا با حذف بروکراسی های اداری پیچیده، نابجا و بی فایده وضعیت کنونی را سامان داده و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برطرف شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه