اخبار داغ

خبر خوب سال تحصیلی جدید؛

تقریبا تمام دانش آموزان استان یزد در مدارس ثبت نام شده‌اند/بازگشت بازماندگان سال گذشته به چرخه تحصیل

تقریبا تمام دانش آموزان استان یزد در مدارس ثبت نام شده‌اند/بازگشت بازماندگان سال گذشته به چرخه تحصیل
معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد گفت: تا یک هفته گذشته قریب 99 درصد دانش آموزان استان یزد ثبت نام کرده اند و احتمال می رود یک درصد باقی مانده هم در ظرف مدت این یک هفته ثبت نام کرده باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعیده بهادرزاده معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره امکانات جدید در شبکه ارتباط دانش اموزی یا شاد اظهار کرد: با بروزرسانی و ارتقای سامانه شاد، امکانات ارتباط صوتی چند نفر فراهم شده است و امکان آزمون سازی هم در آن دیده شده که نسخه جدید آن رونمایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

بهادرزاده با بیان اینکه عضویت در سامانه شاد برای همه دانش اموزان الزامی است افزود: سامانه شاد باید این امکان برای معلم ایجاد کند که در کلاس غیرحضور و مجازی هم بتواند از دانش آموز سوال کند و بتواند بصورت کارگروه و ارتباط صوتی وضعیت دروس را دنبال کند.

,

وی در خصوص جاماندگان از تحصیل گفت:طبق پیش بینی وزارت آموزش و پرورش استان یزد، آمار ثبت نام استان یزد در سال تحصیلی جدید 27هزار اعلام شد که خوشبختانه تاکنون بیش از 29هزار دانش آموز در مدارس استان یزد ثبت نام شده اند و تقریبا می توان گفت دانش آموزان بازمانده از تحصیل سال گذشته جذب شده اند.

,

بهادرزاده با بیان اینکه امسال در پایه اول مشکلی در خصوص ثبت نام وجود ندارد تصریح کرد: تا یک هفته گذشته قریب 99 درصد دانش آموزان استان یزد ثبت نام کرده اند و احتمال می رود یک درصد باقی مانده هم در ظرف مدت این یک هفته ثبت نام کرده باشند.

,

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد با تاکید بر ضرورت برگرداندن دانش اموزان بازمانده به چرخه تحصیل عنوان کرد: سال گذشته هزار و 500 دانش آموز به دلایل نداشتن امکانات  و یا شرایط اقتصادی خانواده ترک تحصیل کردند که امسال هزار و 300 نفر از آن ها شناسایی شدند و 200 نفر مابقی هم با مراجعه به درب منازل در حال پیگیری و بررسی هستند که اکثر این دانش اموزان یا نقل مکان داشته اند یا کلا از استان مهاجرت کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه