اخبار داغ

صدور بیش از۴۰۰هزار قبض برق با مبلغ صفر برای یزدی ها؛

قناعت یزدی ها در مصرف برق نمایان شد

قناعت یزدی ها در مصرف برق نمایان شد
سخنگوی شرکت توزیع برق استان یزد گفت: در ده ماه اخیر بیش از۴۰۰هزار صورتحساب برای مشترکین یزدی صادر که مشمول برق امید گردیده و مبلغ صورتحساب آنها صفر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فراتی در گفتگو با یزدرسا، با بیان اینکه طرح رایگان شدن صورتحساب مشترکین خوش مصرف از آبان سال گذشته همزمان با سراسر کشور در یزد نیز شروع گردید اظهار داشت: از آبان سال گذشته تا پایان شهریور ۱۴۰۰بیش از ۴۰۰هزار صورتحساب برق برای مشترکین کم مصرف یزدی صادر، که صورتحساب آنها صفر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی ادامه داد:مشترکینی که ماه های گرم سال مصرف برقشان بین۱۵۰تا۴۰۰کیلووات ساعت ودر ماههای دیگر به صورت متغیر بین۲۰۰تا۳۰۰کیلووات ساعت باشد جز مشترکین خوش مصرف محسوب می شوند که  در بازه زمانی ده ماه اخیر بیش از ۹۱۰هزار صورتحساب برای مشترکین خوش مصرف یزدی صادر گردیده که در مجموع می توان نتیجه گرفت قشر عظیمی از مشترکین یزدی ، جز گروه کم مصرف و خوش مصرف محسوب میگردند.
,
 
,
سخنگوی شرکت توزیع برق استان یزد در مورد مشترکین پرمصرف یزدی نیز تصریح کرد: به این مشترکین ، تذکرات لازم داده می شود و اگر تا شش ماه الگوی مصرف خود را اصلاح ننمایند مشمول جریمه۱۶درصدی خواهند شد ابراز داشت: در بازه ده ماه اخیر بیش از یک میلیون  صورتحساب برای مشترکین پرمصرف یزدی صادر گردیده است.
,
 
,
فراتی با اشاره به اینکه بیش از۱۶۵هزار مشترک یزدی در این بازه ده ماه ، حداقل یک بار مشمول طرح برق امید شده اند تصریح کرد:به علت های متعدد کشوری، متوسط میزان قطعی برق مشترکین یزدی در شش ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ حدود۷۳دقیقه بوده که نسبت به سال گذشته ۹دقیقه افزایش داشته است.
,
 
,
انتهای پیام/ک
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه