اخبار داغ

از بازطراحی موشک ها و راکت های عراقی تا موشک های نقطه زن ۲ هزار کیلومتری از زبان فرمانده سپاه صاحب الزمان عج

از بازطراحی موشک ها و راکت های عراقی تا موشک های نقطه زن ۲ هزار کیلومتری از زبان فرمانده سپاه صاحب الزمان عج
سردار فدا گفت: در زمان عملیات خیبر و قبل از آن بمب و راکت عراقی را با تمام خطری که وجود داشت به عقب آوردند و باز کردند و جوری طراحی و به جبهه برده که به سمت عراقی ها شلیک کنند اما علی رغم این تلاش، شلیک فقط ۵۰۰ متر برد داشت، اما ناامید نشدیم و با تلاشی که صورت گرفت امروز موشک هایی در اختیار داریم که بیش از دو هزار کیلومتر با نیم متر خطا شلیک‌ می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار مجتبی فدا صبح امروز در آیین اختتامیه چهاردمین لیگ علمی پایا اظهار کرد: برای تشکیل کشوری نیاز به مردم، جغرافیا و حکومتی برای اداره آن کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) تصریح کرد: دوام و قوام یک کشور نیاز به دو پارامتر دارد که یکی از آن ها علم است؛ علم و پژوهش یکی از موضوعاتی است که مقام معظم رهبری تاکید دارند چرا که ما نسبت به غربی ها پیشرفت علمی کمتری داریم.

,

وی افزود: اگر سال ۵۷ برای مثال نمره رشد علمی امریکایی ۴۰ و ما ۵ بود در این چهل و سه سال اگر رشد آمریکایی ها به  ۶۰ رسیده و رشد ما به ۴۵ رسیده است و پیشرفت چند برابری است.

,

فدا در مورد علت اینکه ما به سطح علمی امریکایی ها نرسیدیم گفت: تحریم ها، مشکلاتی که برای ما فراهم کردند و همچنین سوء مدیریت و بی تدبیری ها که نتوانستیم از ظرفیت های داخلی استفاده کنیم از دلایل آن است.

,

مجتبی فدا با بیان اینکه در اول انقلاب سیم خاردار نمی توانستیم تولید کنیم و حتی به ما نمی فروختند با بیان روایتی از دفاع مقدس گفت:  در زمان عملیات خیبر و قبل از آن بمب و راکت عراقی را با تمام خطری که وجود داشت به عقب آوردند و باز کردند و جوری طراحی و به جبهه برده که به سمت عراقی ها شلیک کنند اما علی رغم این تلاش و شلیک فقط ۵۰۰ متر برد داشت و به هدف هم نخورد و منفجر هم نشد.

,

فدا خاطرنشان کرد: اما ناامید نشدیم و با تلاشی که صورت گرفت امروز موشک هایی در اختیار داریم که بیش از  دو هزار کیلومتر با نیم متر خطا شلیک‌می کنیم.

,

مجتبی فدا بیان کرد: ما باید در علم به قله اول منطقه و جهان برسیم چرا که مسلمانان قبلا این جایگاه را داشتند

,

فدا با بیان اینکه موضوع دوم فرهنگ است که قوام کشور را بالا می برد، گفت: شهیدان با جان خود اسایش ما را رقم زدند و نخبگان باید علم و توان خود را به کار گیرند تا ما در جنگ علمی به سرمنزل مقصود برسیم.

,

مجتبی فدا در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه ما در کرونا به داشته های خود تکیه و مردم هم کمک کردند، گفت: آمار امروز این بیماری از  بی توجهی و عدم رعایت موارد بهداشتی است و امروز در شرایطی که امکان تزریق واکسن در کشور وجود دارد،  برخی تبلغ می کنند که واکسن نزنید!

,

فدا گفت: همچنان که تلاش می کنیم توان علمی را بالا برده و در این زمینه کار می کنیم باید فرهنگ ایرانی اسلامی و انقلابی خود را نیز از دست ندهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه