اخبار داغ

امام جمعه نهبندان:

انتخاب استاندار خراسان جنوبی بر اساس دغدغه های مردم استان باشد

انتخاب استاندار خراسان جنوبی بر اساس دغدغه های مردم استان باشد
حجت الاسلام خزاعی گفت: انتصاب استاندار خراسان جنوبی با توجه به دغدغه ای که بین نیروهای مومن، انقلابی و بومی استان است انجام شود و نیروی بسیار ارزشمند و کارآمدی که بتواند منشاء اثر باشد و بتواند اهداف دولت مردمی ایران قوی را محقق کند به عنوان استاندار خراسان جنوبی انتخاب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در مورد انتصاب استاندار خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: با توجه به تغییر دولت، انتخاب و انتصاب استانداران استانها در دستور کار دولت قرار گرفته است.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: معمولا هر دولت افرادی را که هم فکر و همراه هستند برای پیشبرد اهداف کشور انتخاب میکند.  

,

امام جمعه نهبندان بیان کرد: در دولت مردمی ایران قوی باید مدیران قوی انتخاب شوند تا اهداف دولت تجلی پیدا کند.  

,

خزاعی عنوان کرد: استاندارانی باید انتخاب شوند که پای کار بوده تجربه داشته باشند. فردی باید به عنوان استاندار برای خراسان جنوبی انتخاب شود که دارای روحیه جهادی و اخلاص باشد.  

,

وی تصریح کرد: آیت الله رئیسی رئیس جمهور شناخت کاملی از خراسان جنوبی دارند و بیش از ۱۵ سال است که علاقه خاصی بین مردم استان با ایشان و بلعکس ایجاد شده، ادامه دارد و در ارتباط مستقیم با استان هستند لذا از شخص رئیس جمهور درخواست میشود نسبت به انتصاب استاندار برای خراسان جنوبی حساسیت بیشتری وجود داشته باشد.  

,

امام جمعه نهبندان گفت: انتظار تمام اقشار استان خراسان جنوبی این است که به معنای حقیقی کلمه استاندار خراسان جنوبی با وسواس بیشتری انتخاب شود و با دغدغه بیشتری در مورد انتخاب استاندار خراسان جنوبی نظر دهند‌  

,

حجت الاسلام خزاعی بیان کرد: ان شاءالله انتصاب استاندار خراسان جنوبی با توجه به دغدغه ای که بین نیروهای مومن، انقلابی و بومی استان است انجام شود و نیروی بسیار ارزشمند و کارآمدی که بتواند منشاء اثر باشد و بتواند اهداف دولت مردمی ایران قوی را محقق کند به عنوان استاندار خراسان جنوبی انتخاب شود.  

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه