اخبار داغ

امام‌جمعه سرخس:

اداره صمت سرخس در تنظیم بازار عملکرد خوبی دارد/ نظارت‌ها بر بازار تداوم یابد

اداره صمت سرخس در تنظیم بازار عملکرد خوبی دارد/ نظارت‌ها بر بازار تداوم یابد
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: اداره صمت سرخس در تنظیم بازار و توزیع کالاهای شبکه‌دار در سطح شهرستان زمانی که کمبود برخی کالاها نظیر روغن و شکر به وجود آمد، با تامین و توزیع مدیریت شده این کالاها در رفع بحران به خوبی نقش خود را ایفا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس ظهر امروز به صورت سرزده از اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان بازدید و با کارکنان این اداره دیدار و گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در این بازدید اظهار کرد: پرسنل زحمتکش و فداکار اداره صمت سرخس در تنظیم بازار و توزیع کالاهای شبکه‌دار در سطح شهرستان زمانی که کمبود برخی کالاها نظیر روغن و شکر به وجود آمد، با تامین و توزیع مدیریت شده این کالاها در رفع بحران به خوبی نقش خود را ایفا کردند.

,

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: اجر بسیاری در ارائه این خدمات به مردم محروم و شهرستان مرزی سرخس برای کارکنان این اداره و دست‌اندرکاران وجود دارد و امید داریم تلاشگران این عرصه بتوانند موفقیت‌های روزافزون در خدمت به مردم شهرستان داشته باشند.

,

امام جمعه سرخس خواهان ادامه روند بازرسی‌ها و نظارت بر بازار به خصوص در موضوع نظارت بر توزیع گاز مایع در روستاها، نظارت بر نانوایی‌ها، نظارت بر بازار و واحدهای تولیدی و سایر وظایف شد.

,

وی تصریح کرد: معنای نظارت واقعی از مبدا تولید تا مقصد مصرف‌کننده است؛ از مردم می‌خواهیم در این مسیر اداره صمت را یاری کنند.

,

علی اکبر اکبری، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سرخس نیز در این رابطه گزارشی از وضعیت تولیدات صنعتی و صنفی، رفع و اصلاح موانع و راه‌اندازی مجدد معدن آق دربند و سایر موانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذاری و تولید در ستاد تسهیل شهرستان و افزایش 100 درصدی نظارت و بازرسی‌ها در سطح شهرستان ارائه کرد.

,

در پایان امام جمعه سرخس با حضور در بین کارکنان و دیدار چهره به چهره در جریان حوزه کاری کارشناسان اداره صمت شهرستان و همچنین سامانه ۱۲۴ و پیگیری‌های انجام شده و روند پاسخگویی به مطالبات مردم قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه