اخبار داغ

صبح امروز؛

زنگ مهر، مقاومت و ایثار در کهگیلویه نواخته شد/ گنجی پور: واکسن کرونا به ۷۰ درصد فرهنگیان تزریق شد +تصاویر

زنگ مهر، مقاومت و ایثار در کهگیلویه نواخته شد/ گنجی پور: واکسن کرونا به ۷۰ درصد فرهنگیان تزریق شد +تصاویر
زنگ مهر، مقاومت و ایثار به صورت نمادین با حضور مسئولان شهرستانی کهگیلویه در شهر دهدشت برای 10 هزار دانش آموز این شهرستان، نواخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس در این آیین فرمانده ناحیه مقاومت کهگیلویه با اشاره به ۳۶هزار شهید دانش آموز دوران دفاع مقدس گفت:دفاع جانانه مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس که در یک جنگ نابرابر ایستادگی کردند قابل تقدیر و احترام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حمزه محقق زاده افزود: معلمان و دانش‌آموزان در کنار کسب علم و دانش در حوزه‌های ارزشی نیز برای جمهوری اسلامی کار های بی‌نظیری انجام دادند.

,

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه نیز در این آیین با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید با بیش از ۱۰هزار دانش اموز  از امروز در مدارس شهرستان آغاز شد، گفت: در متوسطه اول بیش از پنج هزار و ۵۰۰  و  متوسطه دوم بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دانش آموزش به کسب علم خواهند پرداخت.

,

فضل الله گنجی پور با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۷۰ درصد فرهنگیان دز اول واکسیناسیون کرونا را دریافت کردند. افزود: واکسیناسیون دانش آموزان براساس ابلاغه اعلام شده سال اخر متوسطه از هفته دوم مهرماه با توجه به زمانبندی  انجام شده در خود مدارس انجام خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: بر اساس اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش سه گروه از دانش‌آموزان سال تحصیلی را به صورت حضوری آغاز می‌کنند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه