اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری افتتاح کرد؛

طرح های اشتغال زایی شهرکرد ، هفشجان و شهر کیان کلنگ زنی شد

طرح های اشتغال زایی شهرکرد ، هفشجان و شهر کیان کلنگ زنی شد
علی محمد اکبری گفت:مجموعه سپاه از سال گذشته اقدام به ایجاد مکان هایی برای اشتغال زایی کرده است و در بحث ایجاد اشتغال پایدار اقدامات خوبی صورت گرفته است و امروز نیز طرح های اشتغال زایی شهرکرد،هفشجان و شهرکیان کلنگ زنی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس سه طرح اشتغال زایی در منطقه غربی شهرکرد، هفشجان و شهر کیان که بهمت سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد و بسیج سازندگی استان بود را افتتاحو گلنگ زنی کرد،وی همچنین افزود: حسن هفته دفاع مقدس این است که وقتی در این جمع ها قرار می گیرم یاد و خاطره های دوران جنگ به یاد آورده می شود.

وی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی ، هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و بیان کرد: مجموعه سپاه از سال گذشته اقدام به ایجاد مکان هایی برای اشتغال زایی کرده است و در بحث ایجاد اشتغال پایدار اقدامات خوبی صورت گرفته است.

اکبری عنوان کرد: در گذشته برای ایجاد اشتغال تسهیلاتی ارائه می شد که آنچنان بازخوردهای لازم را نداشت و بعضا موجب برشکستگی برای کار آفرین نیز می شد، اما تدبیر بر این شد که از ظرفیت های سپاه استفاده شود و مکان هایی برای بحث اشتغال زایی ایجاد شود تا مردم بتوانند از این مکان ها استفاده کرده وبصورت رایگان آموزش ببینند و در راستای تولید نیاز مندی هایی که وجود دارد بکار گیری شوند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) اضافه کرد: تحقق این امر در راستای وجود بازار فروش می باشد، یکی از معضلات کارگاه های اشتغال زایی ما عدم فروش بود که همین مسئله باعث ایجاد مشکل هایی شد.

وی تصریح کرد: در سپاه هر کجایی که امکان داشت وزمین در اختیارمان بود، یا زمین هایی بصورت واگذاری از طرف مردم در اختیارمان بود کار را شروع کردیم.

سردار اکبری ابراز کرد: هدف ایجاد این مکان ها اشتغال زایی برای خانواده بسیجیان است و امیدواریم  این امر کسب درامدی برای خانواده های آن ها باشد .

وی افزود:تمام بسیجیان استان در دوران دفاع مقدس نقش بسیار ارزشمندی داشتند که نماد این موضوع شهدایی است که تقدیم کردیم.

علی محمد اکبری تصریح کرد: نیاز آن روز های جمهوری اسلامی بر این بود که شهدای عزیز از ایران دفع کنند و بعد از جنگ هم حمایت جمهوری اسلامی  نیاز مردم است.

وی بیان کرد: سپاه و بسیج همیشه در کنار دولت ها بوده فرقی هم وجود ندارد که دولت اصول گرا یا اصلاح طلب باشد، سپاه همیشه مکمل دولت ها بوده و هرکجا احتیاج باشد به میدان رفته و کمک می کند.

اکبری ضمن عرض پیام خداقوت سردار سلامی فرمانده سپاه کشور افزود: فرمانده سپاه کل کشور تاکید داشتند که یک فرد بسیجی در یک پایگاه محدود بر همان پایگاه نیست،فعالیت بسیجیان در هر کجای کشور به مصابه یک سپاه  و یک بسیج در محمدوده خودتان است.

وی همچنین افزود: بسیجیان آتش به اختیارند و می توانند با مطالبه گری های دقیق و روشن از مسئولین بخواهند.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری در پایان بیان کرد: یکی از برنامه های بسیار خوب و نمادین و تاثیر گذار کشوری بحث هیات رزمندگان منطقه غرب شهرکرد و اشکفتک است که به قطع یقین با نیت خالصی که این بچه ها داشتند همچون دفاع مقدس برای خدا کار می کنند.

انتهای پیام /1030 ج

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه