اخبار داغ

زنگ آغاز سال تحصیلی در کانون اصلاح و تربیت استان تهران نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی در کانون اصلاح و تربیت استان تهران نواخته شد
مراسم بازگشایی مدارس در مجتمع آموزشی حر در کانون اصلاح و تربیت استان تهران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم بازگشایی مدارس در مجتمع آموزشی حر در کانون اصلاح و تربیت استان تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اسمعیلی معاون اصلاح و تربیت اداره کل استان تهران در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس مکتب مدرسه و دانشگاهی بود که بهترین و موثرترین نیرو‌ها را برای نظام تربیت کرد و ما هر پیشرفتی داریم مدیون این دلاورمردان هستیم.
,
 
,
وی ادامه داد: ما در زندان‌های استان تهران ٢٨ کلاس درس با ٨ هزار متر فضای آموزشی داریم دراین میان بیش از ۴۹ درصد زندانیان استان تهران در دوره متوسطه اول از مدرسه ترک تحصیل کردند. همچنین ۶۲ درصد نیز سیکل و زیر سیکل قرار دارند که این نشان از رابطه معنادار بین سطح تحصیلات و انتخاب جرایم است یعنی هر اندازه آموزش و سطح تحصیلات پایین باشد نرخ ارتکاب جرم نیز بالاتر است.
,
 
,
اسمعیلی با اشاره به اینکه در سازمان زندان ها بستر زیادی برای کار‌های فرهنگی و آموزشی موجود است، گفت: در کل استان تهران ٣٨٤ کارگاه در حوزه مهارت زندگی یا کنترل خشم برگزار کردیم از سویی دیگر می‌طلبد در دولت جدید نیز آسیب شناسی صورت گیرد تا بتوانیم بار زندان‌ها را کاهش دهیم.
,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین ربانی مدیرکانون اصلاح و تربیت استان تهران گفت: بحث آموزش مقوله مهمی است که مورد توجه است و اگر آن را سر لوحه کار خود قرار دهیم می‌توانیم بسیاری از مشکلات را رفع کنیم.
,
 
,
وی ادامه داد: آموزش زنده کردن علم و سواد در درون فرد است بحث آموزش در اسلام تاکید شده و ائمه نیز همواره بر آن تاکید داشتند چراکه آموزش صدقه جاری است و علم جایگاهی دارد که بر اساس آن می‌توان آنچه که یاد گرفتی را نیز به دیگران یاد دهی.
,
 
,
در ادامه نائینی مدیر مدرسه آموزشی حر گفت: مشکلات زیادی بر سر راه قرار دارد که امیدواریم مسئولان به ما کمک کنند تا این مشکلات را رفع کنیم.
,
 
,
وی در ادامه بر کمبود نیروی انسانی تاکید کرد و گفت: ما نیازمند آن هستیم که با جذب نیروی انسانی به این مجتمع آموزشی، بتوانیم اهداف خود را بیش از گذشته پیش ببریم.
,
 
,
گفتنی است در پایان مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مجتمع آموزشی حر نواخته شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه