اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

۵۵درصد جمعیت واجد شرایط گلستان نسبت به کرونا واکسینه شدند/ ۱۲ شهر گلستان در وضعیت زرد و آبی کرونا

۵۵درصد جمعیت واجد شرایط گلستان نسبت به کرونا واکسینه شدند/ ۱۲ شهر گلستان در وضعیت زرد و آبی کرونا
فاضل گفت: ۵۵درصد جمعیت واجد شرایط گلستان نسبت به کرونا واکسینه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما، عبدالرضا فاضل ظهر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: ۳۲۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند که از این تعداد ۶۶ بیمار در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: ۳۶ بیمار در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند و متاسفانه در طول ۲۴ ساعته گذشته سه بیمار براثر کرونا جان باختند.

,

فاضل متذکر شد: خوشبختانه بار بیماران کرونایی در مراکز درمانی استان گلستان از ۴۰۰ نفر در پیک پنجم کرونا به ۳۶ نفر رسیده است.

,

وی افزود: خوشبختانه واکسن ورودی استان افزایش یافته و تاکنون نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر دز نخست واکسن و ۳۶۰ هزار نفر دزدوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

,

این مقام مسئول بابیان اینکه ۵۵ درصد جمعیت واجدالشرایط استان واکسینه شدند، بیان کرد:  یک میلیون و ۶۰ هزار نفر واکسن در استان گلستان تاکنون دریافت کردند.

,

فاضل تاکید کرد: مشکلاتی در بحث واکسن برکت و تامین آن وجود داشت که این مشکلات از سطح ملی بود و در تامین واکسن تاخیر افتاده بود و در استان تلاش کردیم مقداری ذخایره واکسن کرونا برکت را برای کسانی که دز اول را دریافت کردند افزایش دهیم.

,

وی افزود:  شهرستان گرگان ۵۹ درصد، کردکوی۷۰ درصد، بندرگز ۷۹ درصد و مینودشت ۷۳ درصد تاکنون واکسن کرونا را دریافت کردند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان متذکر شد: از مجموعه ۱۴ شهرستان دو شهر در وضعیت آبی و دو شهر نیز در وضعیت نارنجی قرار دارد و مابقی شهرهای استان در وضعیت زرد هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه