اخبار داغ

پرکاری‌های سردار در نخستین روز کاری؛

نشست هم‌اندیشی آجورلو با خبرنگاران و سرمربی تیم فوتبال استقلال/ حمایت قطعی سردار از تداوم هم کاری با مجیدی

نشست هم‌اندیشی آجورلو با خبرنگاران و سرمربی تیم فوتبال استقلال/ حمایت قطعی سردار از تداوم هم کاری با مجیدی
نخستین روز کاری مصطفی آجورلو در باشگاه استقلال رسماً آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی آجورلو، مدیرعامل جدید باشگاه استقلال پس از تودیع احمد مددی و معارفه‌اش در باشگاه  زمانی که متوجه شد خبرنگاران زیادی بیرون از باشگاه منتظر او هستند، از آن‌ها خواست که به دفترش بیایند و جلسه آشنایی و هم‌اندیشی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
آجورلو از خبرنگاران درخواست داشت تا با توجه به اولین روز کاری‌اش در استقلال، گفت‌وگوی رسمی را به زمان دیگری موکول کنند.
,
مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از شما خبرنگاران که از صبح منتظر بودید تا خبرتان را به رسانه‌ها منتقل کنید، عذرخواهی می‌کنم. در بیانیه‌ای که صادر کردم، حرف‌های کلی را زدم و اجازه می‌خواهم چند روزی بررسی کنم و ببینم در حوزه استقلال چه خبر است، بعد از آن حتماً در محضر شما و هواداران گزارش خواهم داد.
,
مدیرعامل جدید آبی‌های تهرانی بیان داشت: امروز استقلال آرامش و وحدت کلمه می‌خواهد. از کادرفنی، بازیکنان، پیشکسوتان و مخصوصاً هواداران استقلال وحدت کلمه می‌خواهم تا این پیچ سخت را پشت سر بگذاریم و دوران خوبی را برای آینده استقلال رقم بزنیم. من رسانه‌ای هستم و امیدوارم روابط‌مان کاملاً شفاف و دقیق باشد و بتوانیم در آینده در این حوزه فعالیت کاری زندگی کنیم.
,
 
,
شرکت مجیدی در نشست با آجورلو
, شرکت مجیدی در نشست با آجورلو,
 
,
فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال نیز پس از تمرین امروز تیمش، در ساختمان این باشگاه حاضر شد و جلسه‌ای را با مصطفی آجورلو، مدیرعامل جدید باشگاه استقلال برگزار کرد.
,
در اواسط این جلسه از اهالی رسانه دعوت شد تا در صورت تمایل عکسی از این جلسه بگیرند.
,
مصطفی آجورلو در این باره عنوان داشت: آقای مجیدی سرمایه استقلال است، آن‌هایی برنده هستند که به سرمایه خود احترام می‌گذارند. درخت هرچه پربارتر، سر به زیرتر، آقای مجیدی دقیقا این‌گونه هستند.
,
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: آقای مجیدی بسیار خوش‌خلق و دوست داشتنی هستند و ان‌شاءالله با هدایت ایشان در رقابت‌های پیش رو به موفقیت می‌رسیم، من به ایشان اعتماد کامل دارم.
,
هم‌چنین فرهاد مجیدی در حضور خبرنگاران از اظهارات مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال درباره خودش تشکر و قدردانی کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه