اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی:

گروهای جهادی کشور را از تهدیدات و بحران های طبیعی نجات می دهد

گروهای جهادی کشور را از تهدیدات و بحران های طبیعی نجات می دهد
زهرایی گفت: امروز به برکت تفکر جهادی حاکم در بسیج در حوزه گروه های جهادی حرف برای گفتن داریم‌ و ۴۲ هزار گروه جهادی با بیش از ۸۰۰ هزار نفر بیش از ۸۰ لشکر جهادی است که کشور را از تهدیدات و بحران ها نجات می دهد و نمونه های آن را در سیل، زلزله و کرونا به وضوح مشاهده کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی عصر امروز در جمع مسئولین گروه های جهادی در سطح استان مرکزی گفت: مدل رفتار جهادگران بسیجی مدل دفاع مقدسی است که جهادگران بسیجی همچون رزمندگان اسلام در میدان خدمت رسانی نقش آفرینی می کنند و به طور عملیاتی در صحنه خدمت به مردم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
زهرایی اظهار کرد: در دفاع مقدس رزمندگان اسلام برای نقش آفرینی در سازماندهی قرار می گرفتند و فرماندهان مسئولیت هدایت و صیانت از رزمندگان را برعهده داشتند و امروز در دفاع مقدس نوین جهادگران بسیجی با هدایت های سازمان بسیج سازندگی در عرصه محرومیت زدایی و فقر زدایی نقش آفرینی می کنند.
,
 
,
وی افزود : دفاع مقدس عرصه درخشش و حماسه آفرینی رزمندگان بود و امروز جهادگران بسیجی با تحمیل خود به ساختار نقش آفرینی می کنند و اگرچه ساختار بسیج سازندگی کوچک است اما مجاهدت های جهادگران دریایی از فرصت ها را برای خدمت رسانی ایجاد کرده است.
,
 
,
زهرایی اظهار کرد: بسیج سازندگی مسیری مقدس و مبارکی که مقام معظم رهبری برای آن مشخص کرده طی می کند و جهادگران بسیجی بدون منت و صادقانه در میدان هستند و البته عرصه جهاد به دلیل وسعت آن نیاز به حمایت و پشتیبانی همه جانبه دارد.
,
 
,
وی افزود: جهادگران بسیجی منتظر ابلاغ و بخشنامه نمی مانند و در سال گذشته علیرغم عدم حمایت های دولت بزرگترین اقدامات با حضور میدانی جهادگران انجام شد و بیش از ۱۵ هزار پروژه به بهره برداری رسید و در اوج تحریم های ظالمانه به دو برابر هدف گذاری اجرای پروژه ها رسیدیم.
,
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: ۱۵ هزار و ۲۸۰ پروژه محرومیت زدایی با کمک گروه های جهادی و بسیجیان انجام‌شد که معدل سال های گذشته ۸ هزار ۲۰۰ پروژه بوده و یعنی در سال گذشته حدود ۲ برابر پروژه انجام‌شده و در اوج تحریم جهاد واقعی رقم خورده است.
,
 
,
وی یادآور شد: گسترش کمی و کیفی کار جهادی مهمترین مطالبه مقام معظم رهبری از بسیج سازندگی است و ۱۰۰ برابری شدن گروه های جهادی مورد انتظار است و امروز در سطح‌ کشور که ۴۲ هزار گروه جهادی داریم باید هم از نظر کیفی و هم کمی ارتقا پیدا کند.
,
 
,
زهرایی اظهار کرد: حمایت از گروه های جهادی یکی از اقدامات مهم‌ بسیج سازندگی است که به طور همه جانبه باید اتفاق بیفتد اما منتظر ماندن‌ گروه های جهادی برای بودجه و اعتبار در مرام‌جهادگران نیست.
,
 
,
وی ادامه داد: دفاع مقدس انقلاب اسلامی را در همه ابعاد بیمه کرده و امروز جهادگران بسیجی و کار جهادی کشور را از تهدیدات بیمه می کنند و البته مسئولین باید این مسئله را باور داشته باشند.
,
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: همانگونه که در حوزه دفاعی و موشکی حرف برای گفتن داریم امروز به برکت تفکر جهادی حاکم در بسیج در حوزه گروه های جهادی حرف برای گفتن داریم‌ و ۴۲ هزار گروه جهادی با بیش از ۸۰۰ هزار نفر بیش از ۸۰ لشکر جهادی است که کشور را از تهدیدات و بحران ها نجات می دهد و نمونه های آن را در سیل، زلزله و کرونا به وضوح مشاهده کردیم.
,
 
,
وی افزود: گام دوم‌ انقلاب گام‌ مسئولیت پذیری جوانان است و البته مطالبه گری در کنار مسئولیت پذیری باید با قوت دنبال شود.
,
 
,
زهرایی اظهار کرد: مثلث درون بسیج سازندگی راس آن ساختار است و شوراهای جهادی و مجمع جهادگران ضلع دیگر آن و قرارگاه های جهادگران که متشکل از گروه های جهادی است ضلع سوم‌ بسیج سازندگی است.
,
 
,
وی بیان کرد: ساختار بسیج سازندگی وظیفه حمایتی و اقدامات سلسله مراتبی را دارد ، شوراهای جهادی و مجمع جهادگران بازوی هدایتی و تسهیل گری در امور را انجام می دهند و قرارگاه جهادگران دال مرکزی آن عملیات است و امروز تجهیز قرارگاه های جهادی با مدیریت جهادگران در دستور کار است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: مشابه جبهه جهانی مقاومت تشکیل جبهه  جهانی خدمت رسانی قله کار بسیج سازندگی است و جریان جهادی باید به نقطه ای برسد که هر مظلومی در هر نقطه از دنیا را بتواند حمایت کند و این یک ضرورت است که باید هدفمند انجام‌شود و چشم انداز تشکیل جبهه جهانی خدمت رسانی ده ساله است و امیدواریم در طی این مدت به اهداف بلند دست پیدا کنیم.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه