اخبار داغ

والیبال جوانان قهرمانی جهان| توخته امتیازآورترین بازیکن بازی ایران و مراکش شد

والیبال جوانان قهرمانی جهان| توخته امتیازآورترین بازیکن بازی ایران و مراکش شد
امیرحسین توخته با کسب 13 پوئن، امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و مراکش در آخرین مسابقه مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان که از روز پنج‌شنبه یکم مهرماه به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شده است، امشب به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
تیم ملی والیبال جوانان ایران در سومین مسابقه خود در این مرحله از رقابت‌ها به مصاف مراکش رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد و به نخستین برد خود در این مسابقات دست یافت.
,
 
,
امیرحسین توخته بازیکن شماره پنج ایران با کسب 13 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد. بردیا سعادت نیز 6 پوئن به دست آورد و در رتبه دوم قرار گرفت.
,
 
,
در تیم مراکش نیز یاکی بازیکن شماره یک با کسب 6 امتیاز، بهترین بازیکن این تیم بود.
,
 
,
تیم ملی والیبال جوانان ایران در این مسابقه 75 امتیاز شامل 35 پوئن از حمله، 5 امتیاز از دفاع، 11 پوئن سرویس و 24 امتیاز از اشتباهات تیم مراکش به دست آورد.
,
 
,
در طرف مقابل تیم مراکش نیز 41 امتیاز در این مسابقه به دست آورد که شامل 20 امتیاز حمله، 3 پوئن دفاع و 18 پوئن از اشتباهات بازیکنان ایران بود.
,
 
,
تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان فردا (یکشنبه) استراحت دارند و مرحله دوم مسابقات از روز دوشنبه پنجم مهرماه آغاز می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه