اخبار داغ

سعی کردیم از همه بازیکنان استفاده کنیم؛

عطایی: کار سختی مقابل مراکش نداشتیم/ والیبال جوانان مشکل خاصی ندارد

عطایی: کار سختی مقابل مراکش نداشتیم/ والیبال جوانان مشکل خاصی ندارد
سرمربی تیم والیبال جوانان کشورمان گفت: در حال حاضر مشکل خاصی نداریم و امیدوارم در ادامه بازی‌ها، عملکردمان خوب باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال جوانان ایران مرحله گروهی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان را با پیروزی سه بر صفر مقابل مراکش به پایان برد. بهروز عطایی با بیان این که ایران در تقابل با مراکش کار سختی نداشت، اظهار داشت: کاپیتان تیم مراکش به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت و در مجموع کار سختی مقابل این تیم نداشتیم. در این بازی سعی کردیم از همه بازیکنان استفاده کنیم. همه بازیکنانم به بازی مسلط بودند و اجازه ندادند مراکش بازی خوبی به نمایش بگذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
تیم ملی جوانان ایران در مرحله دوم مسابقات در گروه G برای کسب رتبه نهم تا شانزدهم تلاش خواهد کرد. سرمربی تیم والیبال جوانان کشورمان در پایان گفت: در مرحله دوم رقابت‌ها با مراکش، مصر و تایلند هم‌گروه هستیم و بازی خواهیم داشت. در نهایت ۲ تیم برتر گروه برای کسب رتبه نهم تا دوازدهم به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد. در حال حاضر مشکل خاصی نداریم و امیدوارم در ادامه بازی‌ها، عملکردمان خوب باشد.
,
 
,
تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان فردا (یکشنبه) استراحت دارند و مرحله دوم مسابقات از روز دوشنبه پنجم مهرماه آغاز می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه