اخبار داغ

روز پرکار جانشین فرمانده سپاه فتح در شهرستان لنده:

از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی تا نشستن پای درد دل فرماندهان دوران دفاع مقدس+تصاویر

از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی تا نشستن پای درد دل فرماندهان دوران دفاع مقدس+تصاویر
روز گذشته همزمان با هفته دفاع مقدس، با حضور جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسولان شهرستان لنده مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و دیدار با خانواده شهدا و فرماندهان دفاع مقدس شهرستان لنده برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس و با حضور جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد، امام جمعه موقت، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه لنده، مسول مهندسی سپاه فتح و خانواده های معظم شهدای شهرستان لنده پروژه های عمرانی سپاه ناحیه لنده افتتاح و کلنگ زنی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در ابتدای این سفر یک روزه جانشین فرمانده سپاه فتح به شهرستان لنده و پس از رونمایی از کتاب "مرد قانون " زندگی نامه سردار شهید قدرت الله رستم پور و چمن مصنوعی سپاه ناحیه لنده افتتاح و به بهره برداری رسید.

,

مرادمرادی پور مدیر آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان لنده در خصوص این پروژه گفت: پروژه چمن مصنوعی سپاه ناحیه لنده با مشارکت بنیاد و سپاه با اعتباری افزون بر 600میلیون تومان  تکمیل و راه اندازی کرده است.

,

, ,

در ادامه نیز فرمانده سپاه ناحیه لنده از همکاری و مشارکت خوب بنیاد علوی در روند اجرای پروژه های عمرانی و توزیع بسته های معیشتی در سطح شهرستان لنده خبرداد.

,

جانشین سپاه فتح پس از افتتاح با حضور در چمن مصنوعی و گفت و گو با نوجوانان و جوانان حاضر در این چمن آنان را سرمایه و آینده این نظام دانست و بر ضرورت حمایت همه جانبه از این سرمایه های انسانی تاکیدکرد.

,

در ادامه نیز با حضور در محل پروژه سالن آمفی تئاتر سپاه ناحیه لنده از مشارکت بنیاد علوی و بسیج سازندگی استان و سپاه ناحیه لنده در راه اندازی و تکمیل این پروژه نیمه تمام تاکیدکرد.

,

, ,
 
,

بازدید از روند فعالیت های صورت گروه های جهادی به خصوص در ساخت منازل محرومین و بتن ریزی کف سالن نمازخانه قبرستان شهرلنده یکی دیگر از برنامه های بازدید جانشین فرمانده سپاه فتح در شهرستان لنده بود.

,

آئین کلنگ زنی ساخت ساختمان حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی بخش موگرمون از برنامه های مهم سفر یک روزه جانشین سپاه فتح در شهرستان لنده بود که با حضور فرماندار، امام جمعه موقت، فرمانده سپاه ناحیه لنده، بخشدار موگرمون، خانواده های معظم شهدا و متنفذین این بخش برگزارشد.

,

سرهنگ ویسی فرمانده سپاه ناحیه لنده در این مراسم گفت: ساخت ساختمان حوزه مقاومت شهید رجایی موگرمون یکی از مهمترین مطالبات بسیجیان برای اجرای فعالیت های مختلف و ماموریت های محوله بوده که امروز این مهم تحقق یافت.

,

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: این زمین به همت خانواده مظعم شهید آسودی به سپاه ناحیه لنده اهدا شده است که اقدام پسندیده ای است که از سوی  خانواده های معظم شهید صورت گرفته است.

,

, ,
 
,

در ادامه نیز سرهنگ عباسی مسول مهندسی سپاه فتح با اشاره به روند اجرایی ساخت ساختمان حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی موگرمون گفت: این ساختمان در یک طبقه با زیربنای350متر و در زمینی به مساحت 1هزار و 300متر در روستای شیتاب در کمتر از 9ماه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

,

وی اظهارکرد: با جدیت صورت صورت گرفته پیمانکار پروژه از همین امروز عملیات نقشه برداری و اجرایی این پروژه را آغاز کرذه است که امیدواریم در کمترین زمان ممکن این پروژه به بهره برداری برسد.

,

در ادامه نیز سرهنگ مثنوی با قدردانی از اقدام قابل تحسین خانواده معظم شهیدآسودی گفت: این اقدام خیر و خداپسندانه نقش مهمی ترویج فرهنگ وقف در جامعه دارد.

,

وی افزود: امیدواریم با عملیاتی شدن روند ساخت این حوزه مقاومت بسیج در کمترین زمان ممکن شاهد تحولات اساسی در شهریت شدن روستای شیتاب و تبدیل شدن به شهر را شاهد باشیم.

,

جانشین سپاه فتح گفت: همکاری و همدلی با ادارات و نهادها در جهت اجرایی کردین فعالیت های جهادی در سطح روستاها و توسعه خدمات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی از عمده فعالیت های است که باید صورت پذیرد.

,

در ادامه نیز فرماندار شهرستان لنده گفت: توسعه فضای های اداری و سازمانی توسط سپاه نشان از آینده نگری و تحول خواهی سپاه در همه عرصه ها است.

,

, ,

وی افزود: حقیقتا سپاه مایه دلگرمی ملت است و این را در تمامی مقاطع مختلف تاریخی  و برهه های حساس در سطح کشور به نمایش گذاشته است.

,

تورج رزمجو از فعالیت ها و تلاش های فرمانده سپاه ناحیه لنده و همکاری خوب بنیاد علوی در جهت محرومیت زدایی شهرستان لنده قدردانی کرد.

,

در ادامه این سفر نیز مسولان با حضور در منزل شهید آسودی از صبر و مجاهدت خانواده های معظم شهدای شهرستان لنده به خصوص شهیدان غلام زاده و آسودی در روستای شیتاب قدردانی کردند.

,

, ,

جانشین سپاه فتح و مسولان با حضور در روستای سرتنگ لنده بخش موگرمون عملیات اجرایی ساخت 60چشمه سرویس بهداشتی با همکاری بنیاد علوی و بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده را اجرایی کردند.

,

سرهنگ مصطفی مثنوی در ادامه با حضور در جمع فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان لنده گفت:هفته دفاع مقدس فرصتی است تا از قدرت انقلاب اسلامی برای خانواده ها بیان شود.

وی افزود: امروز دفاع مقدس ما باعث شد تا عمل گرایی به عنوان سرلوحه اصلی در تمام کارهای ما با تکیه بر امید آفرینی مسیر روشنایی و اعتلای انقلاب اسلامی را در کمترین زمان ممکن اجرایی کرده است.

,
,
,



جانشین سپاه فتح استان گفت:قدرت بازدارندگی ایران در حوزه نظامی در بالاترین سطح ممکن است و این همت و تلاش باعث شد تا در هر نقطه ای که لازم باشد از منافع اسلام دفاع خواهیم کرد.

, ,
,
,

وی افزود: آن جایی که جنگ نیابتی دشمن را تبدیل به یک فرصت برای مهندسی معکوس می کنیم و بر علیه خودشان به کار می گیریم.

مثنوی در ادامه گفت: امروز قوت و قدرت ما برگرفته از همین رشادت ها و حماسه های دفاع مقدس است که ریشه دار تفکر عاشورایی دارد.

وی افزود: فرزندان ما در دانشگاه ولایت و دفاع مقدس چنان تربیت شدند که این تجربه شیرین و دلنشین را به درستی به نسل جوان ما منتقل می شود.

,
,
,
,
,



جانشین سپاه فتح گفت: امروز به برکت خون شهدا ورود خیلی خوبی به عرصه های بین المللی داریم که تبدیل تهدید ها و تحریم ها به فرصت است.

وی گفت:باید باور ما می توانیم را در دل خانواده ها روشن کنیم و برای اعتلای قوت وقدرت انقلاب اسلامی روز به روز در حال پیشرفت هستیم که مدیون مجاهدت ها و رشادت های رزمندگان و همه کسانی است که در دفاع مقدس از جان خویش گذشتند و حماسه ها آفریدند.

مثنوی گفت:امروز جایگاه انقلاب اسلامی یک جایگاه رفیع و ارزشمند است که روز به روز با اتکا به آموزه های دفاع مقدس در حال پیشرفت هستیم.

, ,
,
,
,
,
,
,

در پایان نیز از فرماندهان دوران دفاع مقدس و خانواده های کارکنان سپاه ناحیه لنده تجلیل شد.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه