اخبار داغ

رزمنده دفاع مقدس اسدآبادی:

جوانان گول تبلیغات دشمن را نخورند/از ولایتمداری رزمندگان تا از خودگذشتگی در خوردن غذا!

جوانان گول تبلیغات دشمن را نخورند/از ولایتمداری رزمندگان تا از خودگذشتگی در خوردن غذا!
قاسم آزرمی با بیان اینکه هنوز میدان، میدان جنگ و ایثار است و تنها نوع آن از سخت به جنگ نرم و اقتصادی تبدیل شده، گفت: نباید جوانان گول تبلیغات دشمن را بخورند و دست از ولایت و انقلاب بردارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، قاسم آزرمی، یکی از رزمندگان اسدآبادی در دوران دفاع مقدس که 7 ماه در جبهه‌های جنگ حضور داشت، در گفت‌وگو با خبرنگار ما با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این دوران اظهار کرد: شهدا الگوها و اسوه های دفاع مقدس هستند و جانشان را در راه دین و انقلاب نثار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی گفت: یکی از مناطقی که در نظام جمهوری مورد هجمه دشمن بعثی عراق در جنگ تحمیلی قرار گرفت، منطقه کردستان بود، با توجه به نبود امکانات رفاهی در این منطقه و صفر بودن آنها از لحاظ فرهنگی، دشمن هم در این منطقه مستقر شده بود و مشکلاتی درست کرد.

,

رزمنده اسدآبادی تصریح کرد: بنده به همراه تعدادی از جامعه فرهنگی منطقه اسدآباد در اسفند سال 60 توفیق داشتیم که به منطقه کردستان اعزام شویم و کمک هایی را به این منطقه داشته باشیم.

,

, ,

وی با پرداختن به خاطراتی از حماسه آفرینی‌ و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در آن دوران، گفت: بعداز اعزام به منطقه کردستان اولین جایی که رسیدیم، پادگان لشکر 27 سنندج بود و بعداز اقامه نماز و نوحه سرایی یکی از شهدا، برای بردن غذا راهی شدیم.

,

آزرمی ادامه داد: چیزی که برایم جالب بود و برایم الگو و سرمشق شد، این بود که برخی از رزمندگان همه غذا خود را نمی‌خوردند و مقداری زیادی از غذاهایشان در ظرف‌ها باقی می ماند، بعد گروه بعدی رزمندگان که برای صرف غذا می آمدند، آن اضافه غذای آنان را می‌خوردند، نکته این کار رزمندگان اینجا بود آنها می‌دانستند کمبود غذا هست و ممکن است برخی گرسنه بمانند، به همین خاطر تمام غذا را نمی‌خوردند و این یک از خودگذشتگی و کمک به اوضاع در آن دوران بود.

,

وی با اشاره به وصیتنامه های شهدای دوران دفاع مقدس که بیشتر تأکید بر ولایت‌پذیری و مطیع رهبری بودن دارد، گفت: شهدا با پیروی از امام(ره) در جبهه حاضر شدند و درواقع حرف امام(ره) زمین نمی ماند و به آن لبیک می گفتند.

,

رزمنده اسدآبادی تأکید کرد: آن روزهای دوران دفاع مقدس رزمندگان با ولایت‌پذیری در میدان عمل جنگ حاضر شدند، امروز هم جوانان ما در این عرصه که هنوز جنگ است و تنها نوع آن از جنگ سخت به جنگ نرم و اقتصادی تبدیل شده، باید حاضر و پیشگام باشند.

,

وی خطاب به جوانان امروز، گفت: گول تبلیغ دشمن را نخورید چراکه دشمن خیر و صلاح مردم ما را نمی‌خواهد و فقط دنبال منفعت‌طلبی خود هستند، دشمن از جوانان می‌خواهد که دست از انقلاب و ولایت بردارند، چراکه با این کار به اهدافشان خواهند رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه